Nej då, jag är inte på East street 3 gånger i månaden

Jag glömde nämna att jag hann med East street också.  Först gjorde vi om en saknad vän och efter det satte vi i ett ankare som hade flugit ur i fredags.
Min fredag var sannerligen vild. Jag blev inte bara av med ett ankare, även min älskade scarf och en ring från örat flög sin kos.
Som tur är, är i alla fall ankaret på plats igen.  Det var dock inte helt utan svårigheter den här gången. Jag höll på och krånga med massa grejer och tillslut gick allt åt helvete. Mitt ankare hade läkt fint egentligen, men istället sitter jag nu med ett rätt öppet och stort hål i armen. Förhoppningsvis är det hela rätt återställt om en vecka. Då kommer allt se ut som vanligt igen.  Däremot gick det lite bättre att sätta tillbaka ankaret jag hade i naveln, men blev av med för rätt länge sen. Nu hoppas jag att få behålla det.



Första gången jag gjorden.. Den här gången hamnade den högre upp, eftersom det finns ytterligare ett ärr nu.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0