Min fredag

Min fredag började på Hellströms. Jag och Emilia skulle träffas vid typ halv 6 men det blev lite senare. Runt halv 7 satte jag tänderna i ett nackoskal och sen var buffen i full gång, jag käkade dock bara en omgång för ovanlighetens skull. Jag antar att jag var rädd att alkoholen inte skulle ta lika bra om jag käkade mer - klassiker haha.
Efter 2 bärs på Hellströms gick vi vidare till 54. Efter ytterligare 2 glas lämnade vi Söder och åkte in mot City. Där vandrade vi österut och sen hittade vi oss själva på ett av Nypes dansgolv. Jag dansade tills mina fötter inte orkade bära mej längre och när Nype stängde vinglade vi iväg med något lättare plånböcker.

På vägen hem stötte vi på 2 killar och 2 tjejer, som var minst sagt konstiga. Dom snackade engelska, fast 2 kunde norska, en kunde bara engelska och en kunde engelska och något annat. Det var riktigt virrigt det där, men av någon anledning bestämde vi oss för att hänga med dom. Dom bodde på ett hotell i närheten av Stureplan så dit bar det av. Efter ett tag gick vi och köpte lättöl på SevenEleven, eftersom det är den enda typ av alkohol man kan komma åt vid den tiden.
Tiden rullade på och snart befann jag mej ensam med en av killarna. Vi snackade i flera timmar, om vad? Vad vet jag?
Allt möjligt tror jag.

Vi sov 4 timmar och 11.40 var jag on my run home. Jag minns inte ens hur han såg ut, haha.

Här är lite bilder från kvällen.



Klart jag inte bara åt chirre och sallad, haha

















Jag raggade upp två tjejer på Nype, jävligt trevliga faktiskt. Jag har tydligen himla bra smak jag.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0