Lördag

Hej

Jag har verkligen haft fullt upp idag, därför har det inte blivit några inlägg. Min brorsa fyllde nämligen år igår så idag har vi fikat hemma hos mamma och sen åkte vi hem till hans pappa och käkade middag. Det är inte varje dag man äter persiskt.

Jag kom hem runt 21 och det är riktigt bra jobbat av mej. Jag röjde ju ute igår och kom inte hem förrän vid 13 så det har blivit väldigt lite sömn. Jag ska i alla fall försöka fixa några inlägg nu.

Jag har varit seg och trött hela dagen, jag känner att jag har ätit för mycket men i övrigt är jag rätt skarp tror jag.



En bild från igår, mer om kvällen kommer.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0