Jag, som mitt övertygan jag

Och hungrig blir man . Dags för den olagliga nattmackan och film.  

Här har ni 3 bra anledningar till att jag ska ta nattmackan trots att den är olaglig:

1. Om jag inte gör det kommer jag inte kunna sluta tänka på att jag borde tagit den.
2. Om jag inte tar den måste jag nog ta något annat istället.
3. Om jag inte tar den kommer jag inte kunna sluta tänka på varför jag inte borde ta den.

Här har ni 3 bra anledningar till att jag inte sover nu:
1. Jag kan inte sova när jag är hungrig.
2. Jag kommer bara ligga och tänka på nattmackan.
3. Jag kommer definitivt drömma mardrömmar om jag inte ser en komedi och käkar en macka innan jag går och lägger mej.


Övertygande eller hur? Jag kan min grej jag.

 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0