Jag hoppas att det går bra imorgon!

Jag har haft en rätt seg helg faktiskt. Helg som brukar vara befrielse har nu blivit min största fruktan. Varannan helg är jag ute och partar och är glad och varannan helg sitter jag inomhus som ett annat murmeldjur. Nu ska jag säga något jag aldrig trodde att jag skulle säga: Som tur är är det måndag imorgon...

Ny vecka innebär att jag får en ny chans att träna bättre än jag gjorde förra veckan, äta bättre än jag gjorde förra veckan, planera in nya roliga saker och slutligen se fram emot helgens festligheter. Oboy!

Imorgon ska jag på ett jätteviktigt möte. Det är visserligen preliminärt, men jag hoppas att jag kan bocka av det imorgon.
Om det går bra ska jag förklara vad jag håller på med. Om mötet blir av blir det äntligen sista gången ni ser den här bilden.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0