Fyller på med resor

Nu har jag utökat min resekategori. Herregud säger jag bara! Vilket jälva jobb. Jag är helt matt och har absolut ingen lust att blogga mer. Jag har gått igenom varenda månad från mars 2007 till augusti 2010 och nu pallar jag inte mer!
Jag råkade veta om en liten tripp till Västkusten i somras också, så jag fixade in den med men alla mina vinterresor finns inte med. Det beror troligtvis på att jag inte har bloggat så mycket om mina resor, så dom är väldigt svåra att hitta. Men jag har åkt bräda varje år sen jag börjde blogga så det finns säkert nämnt här och var.

Jag vet att klockan är över 2 men nu behöver jag relaxa lite känner jag. Det är var betydligt jobbigare än jag trodde!

Vad sägs om en film? hmm.. kanske det.. eller... aamen självklart polarn!



En utomordentligt vacker bild på mej från januari 2011

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-10 @ 02:16:57
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0