Exakt som när man var liten.. fast porrigare

                 

Läs sexnoveller tillsammans. Typiskt för sexnoveller är att dom får igång våra fantasier. Eftersom novellerna i sej ofta bygger fantasier är det på något sätt lättare att acceptera sina egna. Den delen är förstås till största delen omedveten. Men precis som mycket inom sex, kan man ibland ha svårt att acceptera att man är på ett visst sätt. Har man en väldigt annorlunda fetisch till exempel, kan man ofta se sej själv som onormal. Genom att läsa om andras fantasier kan man i många fall våga ta sina egna ett steg till.

Läs noveller tillsammans med någon och dra ut varandras fantasier. Der blir inte bara grymt hett, det blir också jävligt bra sex. Högläsning kan väl kännas lite töntigt, så hitta er egen stil.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0