Blev sextips plötsligt sexideal?

Jag fick precis ett slag i huvudet och började fundera på en grej. Om man har en partner blir man överöst med tips om massage, sexiga underkläder hit och dit, ställningar, platser - kort sagt hur mycket man ska knulla sönder varandra.
Jag blamar inte, jag är en av dom som tipsar om det.

Men jag började fundera på vart kärleken tar vägen i allt det. Ska ett förhållande baseras så hårt på sex? Man är väl tillsammans med den man är tillsammans med för att man har speciella känslor för den? Jag har hört ordet "kär". Det låter lite fjolligt, men är det inte det ordet man använder? Man älskar ju inte någon på en gång.

Alla dessa sextips, det är ju för fan som bantningsgrejer och skönhetsideal. Såhär ska det vara, kör på!
Plötsligt fanns det regler även för förhållanden. Om jag skulle ha en partner och vi strikt skulle följa alla sextips hit och dit, är jag rätt säker på att passionen och kärleken skulle dö ut.
Tänd ljus, massera varandra, upphetsande, ha sexiga underkläder bla bla bla det blir en jävla amerikans skitfilm av alltihop.

Vad hände med: Gå ut och ät middag på ett mysigt ställe, prata om allt, planera vad ni ska göra till sommaren, vad som helst, gå hem tillsammans hand i hand, sätt er i soffan och titta på en film, gå och lägger er, kyss varandra godnatt och SOV!
Måste man knulla hela tiden? Är det ett konstigt förhållande annars?
Jag fattar ingenting längre.

Hey! plötsligt har jag faktiskt en pojkvän. En ny varje vecka faktiskt. Vi har visserligen inga tända ljus, men vi knullar som om hans kuk skulle möta giljotinen dagen därpå och min fitta skulle möta en kristen sömmerska.

      

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: emma

sv. haha ja snake är bra! ;D och min är i 3D, ännu mer awesome :D (inte riktig 3D, men som 3D ändå, ja du fattar) den kanske är tejpad och saknar några bitar. men jag har musiken där och massa bilder som jag borde föra över ^^ ja, den har ändå hållt rätt så bra. den har ju varit med om mycket så xD

2011-12-08 @ 23:33:51
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: bella

Var gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna ett iphoneskal värde 500 kr! :)

2011-12-08 @ 23:38:10
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: emma

sv. ja så tänkte jag :D men visst var de fina? alla är superduperfina, hade velat ha alla färger ^^

2011-12-09 @ 00:39:14
URL: http://emzaans.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0