Sexnovell

Fylld
Författare: skrivaren79
Källa: sexnovell.se

Det hade varit mycket på sista tiden vilket gjorde att de där leksakerna vi köpt inte riktigt kommit till användning. Jag kommer inte ihåg varför, vi var så fantastiskt tända på idén när vi stod där, klämde och kände på prylarna, gav varandra hintar om var och när dom skulle kunna användas. Men så på vägen hem var det något som hände, jag minns bara att det blev ett väldigt långt dygn som liksom lade allt på is ett tag framöver. Jag tänkte på det ibland när jag råkade vara i närheten av leksakerna, såg något som kunde påminna mig om dem. Allt ifrån hudsalva till ballongerna på McDonalds kunde få mig att tänka på dem, men det kom inte upp på allvar utan viftades undan lite snabbt av båda två.

Det hade varit en bra dag när jag kom hem, vissa dagar bara flyter på och man har nästan mer energi än man vet var man ska göra av det, kanske var det vädret eller så var något annat som vetenskapen inte skulle kunna förklara. Jag la märke till att stämningen var annorlunda när jag klev innanför dörren. Jag kunde inte sätta fingret på vad det var men det fanns där i alla fall, det uteblivna svaret när jag ropade att jag var hemma fick mig att tro att du var ute på ärende. Jag gjorde lite kaffe och slog mig ner vid datorn, jag tänkte aldrig på påsen som låg på bordet när jag passerade på väg till datorn.

Jag log för mig själv när jag såg att du lämnat datorn på slarvig som du är men höjde ordentligt på ögonbrynen när jag tog bort skärmsläckaren. Det var ingen nyhet att du gillar porr men det här... Jag kollade snabbt genom historiken och bestämde mig för att snoka mer så snart jag hämtat kaffe. På väg tillbaka stannade jag till vid påsen på bordet och där låg de, leksakerna, alla fortfarande oöppnade, men jag kunde ana vilken av dem det var du letat efter att döma av ditt porrsurfande. För första gången på väldigt länge kände jag den där nykära kåtheten växa i mig, det här tillfället var alldeles för bra för att låta det glida förbi och jag satte genast igång och planerade.

Det dröjde inte allt för lång tid innan du var hemma igen, jag vet inte om jag inbillade mig men det såg nästan ut som att du var lite glansig på ögonen, hade du haft samma tankar som jag medan du var ute? Det spelade ingen roll för jag kunde inte hålla mig, jag kunde inte vänta utan gick fram emot dig och tryckte lätt upp dig mot väggen, gav dig en djup intensiv kyss med en hand som lekte sig in i håret i din nacke. ”Jag är väl inte hemma för sent?” du såg på mig med frågande ögon tills jag vände blicken mot påsen på bordet, la en hand mellan dina ben och lät den trycka pulserande. Ett djupt stön och en ännu hetare kyss var allt svar jag fick till svar innan vi glömde sakerna runt oss och bara stod och hånglade, som två fjortisar medan händerna letade sig längre och längre in under kläderna som snart nog började falla i en hög runt oss.

Jag hindrade dig när du var på väg att ta av dig dina små stirng trosor och ledde dig fram dig till bordet, hällde ut leksakerna framför dig. Stående bakom dig med händerna över dina bröst viskade jag ”Vilken vill du börja med?” Du böjde dig fram och lutade dig på armbågarna, putade rumpan lite extra mot mig när du började plocka fram sakerna, en och en, klämde och kände på var och en under lågmälda stön medan jag masserade din fitta genom det tunna tyget på trosorna som var tillräckligt våta för att få mina fingrar att glänsa. Du tog till slut tog en av de smalare stavarna och försökte vända dig mot sovrummet. Jag kunde se hur förvånad du blev när jag höll dig kvar mot bordet, varsamt lät jag en hand trycka ner dig mot bordsskivan innan jag tog staven från dig, snodde åt mig glid medlet innan jag satt mig på huk bakom dig och placerade dina ben bredare isär.

Jag lät handen stryka över dina trosor med ena handen medan den andra försiktigt drog undan stringen från din anal, greppade sedan dina skinkor och särade dom ganska ordentligt. Du började andas tyngre och stöna lite mer när jag kysste dina skinkor. Du kunde inte hålla dig från att greppa om bordet när min tunga sakta lekte sig närmare din anal, tills tungspetsen lekte i cirklar, sakta vickande letade sig in en liten bit i dig. Jag lät min saliv flöda rikligt innan jag bytte tunga mot tumme som sakta och försiktigt masserade din muskel, snart försvann den in i din trånga röv med ett lustfyllt stön från dig, jag nöjde mig med att låta tummen röra sig i små cirklar i dig. Jag lät glidmedlet rinna ner mellan dina skinkor och såg till att smörja upp min tumme innan jag lät den skjuta in i dig. Sakta men bestämt och hela vägen, sakta värmde min tumme din anal medan jag smorde staven som nog inte var mer än 2-3 cm bred, men det var nog för att du skulle stöna ganska högt när jag började jobba in toppen i dig. Väl inne var det tydligt att du fått nog av min kärleksfulla behandling, när du lutade dig bakåt och lät den glida in i dig tills jag knappt hade något att hålla i, du lät den vara stilla ett tag innan du började jucka över den. Synen av staven som gled in och ut i din röv fick till och med mig att stöna lågt för mig själv, där jag satt och runkade min kuk som blivit riktigt hård och bara såg på hur du gång på gång sköt bak din rumpa över staven.

Jag ställde mig bredvid dig med armen som höll i dildon över ryggen så du var fast, nu var det minsann min tur att knulla din härliga röv. Jag passade på att hälla över mer glid medel innan jag började leka med staven i din anal, skruvande, snabbt, hårt, långsamt, glidande med toppen runt din anal innan den gled in igen. Allt medan den andra handen passade på att smiska över dina skinkor med jämna mellanrum, smeka över din fitta där det nästan droppade om trosorna nu. Det var ett ljuvligt ljud som hördes tillsammans med dina stön när jag lät handflatan landa hårdare och hårdare över dina våta trosor. Jag ställde mig så jag kunde hålla kvar staven i dig, sakta pumpande, roterande och lekande, jag lutade mig över dig och plockade fram pluggen. ”Ska vi se om du är en lika stöddig slyna nu som när du valde ut den?” Jag kunde höra hur du svalde hårt och såg på med stora ögon hur jag smorde in den, testade att pumpa den några gånger för att se att den fungerade. När du såg att jag log mot dig såg du trotsigt och bestämt tillbaka på mig, ställde isär benen ytterligare och gav mig en stöddig pussmun. Jag var inte sen på att greppa ditt hår och dra bak ditt huvud ”Är du verkligen säker på att du vill hålla på att vara kaxig nu, hmm?” Ett nervöst fnitter var allt jag fick till svar, jag kunde nästan se hur du ångrade dig när du kände hur jag sakta tryckte pluggen mot din anal. Den var ganska mycket större än staven som du fått till uppvärmning.

Med bestämda rörelser lät jag pluggen tänja dig ytterligare och med skruvande och lirkande kunde jag tillfredsställt se hur den bredaste punkten nådde sitt mål, jag lät den sitta där och rörde den med små små rörelser och bara njöt av synen ett tag innan jag lät den sjunka in i dig. Jag reste mig och lät mina handflator smiska din rumpa och passade på att röra på pluggen emellanåt. Det var svårt att avgöra vad du gillade mest, att bli smiskad eller känna hur det plötsligt spände till i din bak. Jag lät handen glida tillbaka ner över din fitta, dina trosor var genomvåta av dina safter och började sakta lirka av dem över pluggen, jag tänkte inte stå helt utan njutning i det här. Jag var precis på väg att slänga trosorna och glömma dom när tanken slog mig, jag log när jag tryckte upp dina käkar och lät dig känna smaken av det indränkta tyget. ”Nu ska vi nog få slynan att vara lite tystare” du såg frågande på mig när jag ställde mig bakom dig. Jag tog tag i pluggen igen och började dra den ut till den bredaste punkten igen och sen in, såg till att smörja upp din anal ytterligare så den gled lättare. Men dina dämpade stön var fortfarande höga och fulla av njutning när jag lät den sjunka in och placerade min kuk mellan dina våta läppar, drog med kuken över din fitta tills jag såg att det glänste om den innan jag pressade mig in hela vägen. Att döma av dina ljud var det ganska precis vad du väntat på. Jag började knulla din våta fitta med hårda stötar, lät bara ollonet ligga mot mynningen tills jag sköt mig in igen. Varje gång till lustfyllda stön från dig, stön som blev ännu högre när jag tog tag i den korta slangen och pumpade upp pluggen tre gånger snabbt. Det var fantastiskt hur så lite kunde göra så stor skillnad på din fitta.

Njutningen fick dig att spänna fittan om min kuk samtidigt som du ylade, mumlade över trosorna som du så duktigt höll kvar i din mun”Ja, snälla fyll mig!” Vilket var precis vad jag tänkte göra men inte riktigt än bara. ”Då får du se till att knulla mig som en riktigt duktig liten hora” sa jag med bestämd röst, gav dig flera smällar över din bak för att understryka mina ord innan jag ställde mig passivt och bara väntade. Något jag inte behövde göra särskilt länge innan du sköt dig bak över min kuk, pressade dig över den så långt du kunde. Du började röra höfterna upp och ner så mycket du kunde, allt för att få känna mer av min kuk och ge mig den njutning du visste att jag var ute efter. Jag lät dig hållas ett tag och bara njöt av din behandling och din våta fitta som jobbade över min kuk innan jag lät dig fyllas ytterligare med långsamma pumpande rörelser. Samtidigt kunde jag höra luften pressas in i pluggen och se din anal vidgas något. Jag kände hur din fitta krympte om min kuk och du stönade högt. Så högt att du nästan var på väg att spotta ut trosorna, något jag snabbt påminde dig om med en ljudlig handflata över din bak. Det var ljuvligt att se hur duktig du var på att lirka in dom igen med dina läppar, jag visste mycket väl vad dom var kapabla till men det fick vänta, nu var det din fitta jag hade fullt upp att njuta av. När du väl fått in dom igen lyckades du trots allt mumla fram ett surt ”Men så knulla mig då för fan!” Det var inget du behövde be mig om två gånger utan gav dig ytterligare två pumpar, väntade inte på din reaktion den här gången utan tog resolut tag om dina höfter och började knulla dig snabbare. Jag såg till att luta mig lätt framåt så jag kunde vara säker på att jag pressade till pluggen för varje gång jag stötte in i dig.

Det gick trögt att fylla mer luft i pluggen som nu var så stor som den kunde vara, jag lutade mig fram och tog tag i ditt hår, samtidigt som jag gned kuken i din fitta som var härligt trång nu när din anal var så fylld. ”Om du låter mig känna dina fittsafter flöda som bara du kan, då kan du lita på att du kommer få mer...” Ett frustrerat grymtande var jag allt jag hörde innan jag ställde mig upp så jag kunde fortsätta knulla din fitta så djupt jag kom åt, samtidigt som jag smorde upp pluggen och sakta började vrida den runt så den var ordentligt insmord. Jag försökte sakta dra den utåt men din kropp sa emot, det var som den höll fast i det som gav sån underbar njutning. Till slut så började den röra på sig, sakta vidgades din anal upp, jag kunde höra att du inte var långt ifrån nu när jag lät den sjunka tillbaka in i dig. Jag drog ut den lite mer och såg hur du tänjdes ytterligare, varje gång kände och hörde jag hur närmade dig. Jag lyckades dra ut den så pass att den började glida ut och pressade bestämt tillbaka den i din röv vilket blev för mycket för dig och du böjde din rygg när du skakande skrek ut din orgasm. Mycket riktigt så kunde jag känna hur din fitta kramade om min kuk samtidigt som den fylldes till bristningsgränsen av dina safter. Det rann längs min kuk och ner över min pung innan jag drog mig ur och lät en kraftig stråle skölja över min kuk. Samtidigt som jag hårdhänt började jucka med den stora pluggen i din röv tills du började lugna dig, ett sörplande ljud hördes när jag lät den glid ut helt. ”Håll ditt hål öppet nu din slampa” kommenderade jag medan jag snabbt och kraftigt runkade min kuk som längtat efter att få spruta i dig medan du lydigt höll din röv gapande för mig, jag mötte din dimmiga blick när du vände dig om, jag kände hur ilningarna kom i ljumskarna och riktade stråle efter stråle av min varma kladdiga sats mot din röv. Snällt och girigt började gnida och smeka ut satsen över ditt hålet medan vi båda flämtade leende mot varandra.

Jag väntade inte så länge innan jag la en hand över din fitta, känslig från den kraftiga orgasmen och lutade mig framåt, kysste dig i pannan och la handen framför din mun, lydigt spottade du ut trosorna med en nöjd suck. ”Fortsätta? Eller har du fått vad du behöver nu?” Med ett leende och ett mysigt hummande gned du din fitta mot min hand, sträckte dig bak för att sära dina skinkor med ena handen. Jag knöt handen om dina trosor och tog tag i din haka och kysste dig innan jag strök dom ner dreglade trosorna mot din kind. ”Din kåta lilla hora” log jag mot dig. Återigen satt jag mig på huk bakom dig, gned dina trosor mellan dina läppar som fortfarande var glänsande våta, såg till att fånga upp så mycket av dina safter jag kunde med tyget. Sakta började jag jobba in dem i din nyknullade fitta tills bara någon centimeter hängde ut. Därefter la jag händerna över dina skinkor och särade dom, bara av att dra isär skinkorna gapade ditt hål mot mig, jag samlade vad saliv jag hade och spottade ner i hålet innan jag smorde upp dig med glid medel, rikligt över hålet, upp längs dina skinkor, gned hela handen mellan dina skinkor, lät till slut två fingrar glida upp i din röv. Du la dig nöjt ner mot bordet och sträckte ner en hand mot din fitta, masserade sakta medan mina fingrar jobbade in och ut, roterande och särade mer och mer, lät ett finger till glida in. Det kom mysigt låga stön från dig och jag kunde se hur du anpassade din smekande hand över din fitta till mina fingrar i din anal, även om du nyligen varit tänjd mer än på länge kunde jag känna att det bjöds på motstånd, men inte mer än att jag kunde få in ett fjärde finger.

Jag har alltid älskat att töja din trånga röv, inte för att kunna knulla den utan för att jag vet hur mycket du njuter av det, det och att jag alltid blir lika fascinerad av hur du klarar av det men, den här gången gick det inte lika lätt som vanligt, trots att jag jobbade bestämt men försiktigt med min hand sakta inåt i dig, noga med att vara väl smord hela tiden. Du började gny klagande när jag väl fått in mina knogar och böjde in min tumme, jag bestämde mig snart för att låta dig vänja vid vad du fått ett tag till och riktade tummen mot din fitta istället, lirkade mig in förbi dina trosor. Det tog inte lång stund innan jag hittat läget som du njöt mest av, med tummen som gned trosorna mot din g-punkt och handen i din anal som fick din redan härliga fitta att kännas gudomlig. Jag tror inte att trosorna gjorde vare sig till eller från, men det dröjde inte länge innan du flämtande smekta din klitta tillsammans med mina händer frenetiskt och dina safter glänste en bra bit ner på dina lår. Jag kunde känna på både din fitta och röv att du kom allt närmare din orgasm. Något du skulle få tids nog men inte nu så jag böjde mig fram och drog bak ditt huvud med ett ordentligt grepp i ditt hår. ”Nu ska hon vara riktigt duktig och vänta till det är dags!” Med ett klagande stön tog du till slut bort din hand från fittan, vände dig om med kåta ögon mot mig ”Snälla se till att knulla mig nu, och njut av det, njut över hur trång min våta fitta är med din hand i min röv!” Jag höll på att tappa hakan, det var inte likt dig att ta sådan ord i sin mun men du skulle knappast behöva be mig två gånger om det.

Dina knoga vitnade av greppet om bordsskivan när jag sakta drog ut trosorna ur din fitta tills det bara var lite tyg kvar i dig. Jag tog om min kuk och gned trosorna över ollon och en bit ner innan jag placerade mig med kuken mot ditt hål och sakta lät kuken pressa in trosorna i dig igen. All din frustration var som bortblåst nu när kuken äntligen trängde in i dig, jag visste att du väntat tålmodigt medan jag gjorde mig redo för att knulla dig och försökte att låta min hand i din anal jobba lika rytmiskt som innan. Nu när jag kunde känna min egen kuk tränga in i dig behövde jag knappt röra handen i din röv, utan pressade bara försiktigt ner mot min kuk och kände hur din fitta blev härligt trång och hur tyget som sakta knullades in i din fitta igen, gned härligt mot min kuk. Detta måste vara himmelriket, att sakta knulla din fitta och själv kunna bestämma hur skönt det skulle vara, allt jag behövde göra var att röra handen i din anal för att öka eller minska hur skönt jag ville ha, eller hur mycket du skulle stöna för den delen, vilket var det som fick mig att le mest av allt. ”Snälla, oh, snälla låt mig...” det var allt du fick fram mellan dina stön men jag förstod vad det var du ville. Jag la min lediga hand på din höft och började knulla din fitta hårdare varje gång jag stötte min kuk i dig, hårdare och också snabbare, ”Du får börja smeka när du vet att det är på gränsen igen, förstått?” Jag vet inte om du inte hörde eller bara sket i det men du gav aldrig något svar vilket ådrog dig en svidande röd hand över ena skinkan, det fick dig i alla fall att reagera, ”Har du förstått din lilla kåtslampa?” Du nickade ivrigt på huvudet när du hörde mina ord, du kände mig tillräckligt väl för att veta att du inte var den enda som var när att komma.

Det tog inte lång stund innan din hand var tillbaka mellan dina ben och smekte dig igen, jag kunde känna din njutning runt både min kuk och hand och det höll på att driva mig över kanten på riktigt men jag kunde inte låta bli att knulla dig ännu hårdare och snabbare. Jag såg till att hela min kuk knullade din våta fitta som masserade min kuk så underbart. Jag lät min saliv rinna ner mot min hand och smorde upp min tumme igen, medan jag knullade din fitta för allt jag var värd pressade jag sakta in den. Jag kunde känna hur din fitta stretade emot men dina stön bad mig att fortsätta. När hela tummen väl var inne började jag använda handen som fyllde dig för att få mer kraft i mina stötar med kuken i dig, det lilla extra fick dina knän att vika sig.Jag fick pressa dig hårt mot bordet för att inte tappa dig medan jag knullade dig och hörde och kände din orgasm. Jag fick använda båda händer för att kunna hålla min kuk kvar i din kramande fitta när din orgasm nådde sin höjdpunkt, jag skulle kunnat svära på att nästan sprutade safter från din fitta. Jag fick bita mig i tungan när jag kände ilningarna i ljumskarna, jag bara skulle knulla dig genom den här orgasmen som aldrig tycktes ta slut. Så fort jag märkte första antydan på att du höll på att lugna ner dig, drog jag tag i ditt hår igen ”Våga inte sluta smeka din fitta nu, oavsett vad!” Sakta lät jag min hand glida ut ur din anal och höll ditt hål vidöppet med tummarna medan jag knullade vidare mot min egen orgasm som var så retsamt nära. Jag fortsatte så långt jag vågade innan jag drog ut kuken, drog ner dig på knä på golvet framför mig, böjde upp ditt huvud mot mig medan jag runkade kuken över ditt ansikte. ”Smek dig” varnade jag när du slöt ögonen och lät din mun sakta öppnas, lagom tills jag inte kunde hålla tillbaka det första stönet, kände hur satsen pumpade fram genom min kuk över ditt ansikte. Jag brydde mig inte om att sikta, utan bara njöt av den härliga känslan av satsen som sprutade över ditt ansikte gång på gång.

Flämtande såg jag ner på dig där du lydigt satt och smekte din fitta och torkade bort sperman från dina ögon så du kunde se upp på mig med ett belåtet leende. Jag lyfte upp dig sittande på bordet och kysste dig mjukt med en lekfull tunga innan jag lutade dig tillbaka, lät två fingrar glida in i din fitta, jag kunde känna hur kraftig din orgasm måste varit så känslig som du var, men jag lyckades i alla fall lirka tag på dina trosor och med ett krampande fnittrande från dig lyckades jag sakta dra ut dom. ”Tror vi båda behöver vila lite i duschen innan vi tar reda på vad mer vi stoppade ner i den där påsen va?” Nickande kysste du mig och lät dig ledas iväg mot badrummet...



Det hade varit mycket på sista tiden vilket gjorde att de där leksakerna vi köpt inte riktigt kommit till användning. Jag kommer inte ihåg varför, vi var så fantastiskt tända på idén när vi stod där, klämde och kände på prylarna, gav varandra hintar om var och när dom skulle kunna användas. Men så på vägen hem var det något som hände, jag minns bara att det blev ett väldigt långt dygn som liksom lade allt på is ett tag framöver. Jag tänkte på det ibland när jag råkade vara i närheten av leksakerna, såg något som kunde påminna mig om dem. Allt ifrån hudsalva till ballongerna på McDonalds kunde få mig att tänka på dem, men det kom inte upp på allvar utan viftades undan lite snabbt av båda två.

Det hade varit en bra dag när jag kom hem, vissa dagar bara flyter på och man har nästan mer energi än man vet var man ska göra av det, kanske var det vädret eller så var något annat som vetenskapen inte skulle kunna förklara. Jag la märke till att stämningen var annorlunda när jag klev innanför dörren. Jag kunde inte sätta fingret på vad det var men det fanns där i alla fall, det uteblivna svaret när jag ropade att jag var hemma fick mig att tro att du var ute på ärende. Jag gjorde lite kaffe och slog mig ner vid datorn, jag tänkte aldrig på påsen som låg på bordet när jag passerade på väg till datorn.

Jag log för mig själv när jag såg att du lämnat datorn på slarvig som du är men höjde ordentligt på ögonbrynen när jag tog bort skärmsläckaren. Det var ingen nyhet att du gillar porr men det här... Jag kollade snabbt genom historiken och bestämde mig för att snoka mer så snart jag hämtat kaffe. På väg tillbaka stannade jag till vid påsen på bordet och där låg de, leksakerna, alla fortfarande oöppnade, men jag kunde ana vilken av dem det var du letat efter att döma av ditt porrsurfande. För första gången på väldigt länge kände jag den där nykära kåtheten växa i mig, det här tillfället var alldeles för bra för att låta det glida förbi och jag satte genast igång och planerade.

Det dröjde inte allt för lång tid innan du var hemma igen, jag vet inte om jag inbillade mig men det såg nästan ut som att du var lite glansig på ögonen, hade du haft samma tankar som jag medan du var ute? Det spelade ingen roll för jag kunde inte hålla mig, jag kunde inte vänta utan gick fram emot dig och tryckte lätt upp dig mot väggen, gav dig en djup intensiv kyss med en hand som lekte sig in i håret i din nacke. ”Jag är väl inte hemma för sent?” du såg på mig med frågande ögon tills jag vände blicken mot påsen på bordet, la en hand mellan dina ben och lät den trycka pulserande. Ett djupt stön och en ännu hetare kyss var allt svar jag fick till svar innan vi glömde sakerna runt oss och bara stod och hånglade, som två fjortisar medan händerna letade sig längre och längre in under kläderna som snart nog började falla i en hög runt oss.

Jag hindrade dig när du var på väg att ta av dig dina små stirng trosor och ledde dig fram dig till bordet, hällde ut leksakerna framför dig. Stående bakom dig med händerna över dina bröst viskade jag ”Vilken vill du börja med?” Du böjde dig fram och lutade dig på armbågarna, putade rumpan lite extra mot mig när du började plocka fram sakerna, en och en, klämde och kände på var och en under lågmälda stön medan jag masserade din fitta genom det tunna tyget på trosorna som var tillräckligt våta för att få mina fingrar att glänsa. Du tog till slut tog en av de smalare stavarna och försökte vända dig mot sovrummet. Jag kunde se hur förvånad du blev när jag höll dig kvar mot bordet, varsamt lät jag en hand trycka ner dig mot bordsskivan innan jag tog staven från dig, snodde åt mig glid medlet innan jag satt mig på huk bakom dig och placerade dina ben bredare isär.

Jag lät handen stryka över dina trosor med ena handen medan den andra försiktigt drog undan stringen från din anal, greppade sedan dina skinkor och särade dom ganska ordentligt. Du började andas tyngre och stöna lite mer när jag kysste dina skinkor. Du kunde inte hålla dig från att greppa om bordet när min tunga sakta lekte sig närmare din anal, tills tungspetsen lekte i cirklar, sakta vickande letade sig in en liten bit i dig. Jag lät min saliv flöda rikligt innan jag bytte tunga mot tumme som sakta och försiktigt masserade din muskel, snart försvann den in i din trånga röv med ett lustfyllt stön från dig, jag nöjde mig med att låta tummen röra sig i små cirklar i dig. Jag lät glidmedlet rinna ner mellan dina skinkor och såg till att smörja upp min tumme innan jag lät den skjuta in i dig. Sakta men bestämt och hela vägen, sakta värmde min tumme din anal medan jag smorde staven som nog inte var mer än 2-3 cm bred, men det var nog för att du skulle stöna ganska högt när jag började jobba in toppen i dig. Väl inne var det tydligt att du fått nog av min kärleksfulla behandling, när du lutade dig bakåt och lät den glida in i dig tills jag knappt hade något att hålla i, du lät den vara stilla ett tag innan du började jucka över den. Synen av staven som gled in och ut i din röv fick till och med mig att stöna lågt för mig själv, där jag satt och runkade min kuk som blivit riktigt hård och bara såg på hur du gång på gång sköt bak din rumpa över staven.

Jag ställde mig bredvid dig med armen som höll i dildon över ryggen så du var fast, nu var det minsann min tur att knulla din härliga röv. Jag passade på att hälla över mer glid medel innan jag började leka med staven i din anal, skruvande, snabbt, hårt, långsamt, glidande med toppen runt din anal innan den gled in igen. Allt medan den andra handen passade på att smiska över dina skinkor med jämna mellanrum, smeka över din fitta där det nästan droppade om trosorna nu. Det var ett ljuvligt ljud som hördes tillsammans med dina stön när jag lät handflatan landa hårdare och hårdare över dina våta trosor. Jag ställde mig så jag kunde hålla kvar staven i dig, sakta pumpande, roterande och lekande, jag lutade mig över dig och plockade fram pluggen. ”Ska vi se om du är en lika stöddig slyna nu som när du valde ut den?” Jag kunde höra hur du svalde hårt och såg på med stora ögon hur jag smorde in den, testade att pumpa den några gånger för att se att den fungerade. När du såg att jag log mot dig såg du trotsigt och bestämt tillbaka på mig, ställde isär benen ytterligare och gav mig en stöddig pussmun. Jag var inte sen på att greppa ditt hår och dra bak ditt huvud ”Är du verkligen säker på att du vill hålla på att vara kaxig nu, hmm?” Ett nervöst fnitter var allt jag fick till svar, jag kunde nästan se hur du ångrade dig när du kände hur jag sakta tryckte pluggen mot din anal. Den var ganska mycket större än staven som du fått till uppvärmning.

Med bestämda rörelser lät jag pluggen tänja dig ytterligare och med skruvande och lirkande kunde jag tillfredsställt se hur den bredaste punkten nådde sitt mål, jag lät den sitta där och rörde den med små små rörelser och bara njöt av synen ett tag innan jag lät den sjunka in i dig. Jag reste mig och lät mina handflator smiska din rumpa och passade på att röra på pluggen emellanåt. Det var svårt att avgöra vad du gillade mest, att bli smiskad eller känna hur det plötsligt spände till i din bak. Jag lät handen glida tillbaka ner över din fitta, dina trosor var genomvåta av dina safter och började sakta lirka av dem över pluggen, jag tänkte inte stå helt utan njutning i det här. Jag var precis på väg att slänga trosorna och glömma dom när tanken slog mig, jag log när jag tryckte upp dina käkar och lät dig känna smaken av det indränkta tyget. ”Nu ska vi nog få slynan att vara lite tystare” du såg frågande på mig när jag ställde mig bakom dig. Jag tog tag i pluggen igen och började dra den ut till den bredaste punkten igen och sen in, såg till att smörja upp din anal ytterligare så den gled lättare. Men dina dämpade stön var fortfarande höga och fulla av njutning när jag lät den sjunka in och placerade min kuk mellan dina våta läppar, drog med kuken över din fitta tills jag såg att det glänste om den innan jag pressade mig in hela vägen. Att döma av dina ljud var det ganska precis vad du väntat på. Jag började knulla din våta fitta med hårda stötar, lät bara ollonet ligga mot mynningen tills jag sköt mig in igen. Varje gång till lustfyllda stön från dig, stön som blev ännu högre när jag tog tag i den korta slangen och pumpade upp pluggen tre gånger snabbt. Det var fantastiskt hur så lite kunde göra så stor skillnad på din fitta.

Njutningen fick dig att spänna fittan om min kuk samtidigt som du ylade, mumlade över trosorna som du så duktigt höll kvar i din mun”Ja, snälla fyll mig!” Vilket var precis vad jag tänkte göra men inte riktigt än bara. ”Då får du se till att knulla mig som en riktigt duktig liten hora” sa jag med bestämd röst, gav dig flera smällar över din bak för att understryka mina ord innan jag ställde mig passivt och bara väntade. Något jag inte behövde göra särskilt länge innan du sköt dig bak över min kuk, pressade dig över den så långt du kunde. Du började röra höfterna upp och ner så mycket du kunde, allt för att få känna mer av min kuk och ge mig den njutning du visste att jag var ute efter. Jag lät dig hållas ett tag och bara njöt av din behandling och din våta fitta som jobbade över min kuk innan jag lät dig fyllas ytterligare med långsamma pumpande rörelser. Samtidigt kunde jag höra luften pressas in i pluggen och se din anal vidgas något. Jag kände hur din fitta krympte om min kuk och du stönade högt. Så högt att du nästan var på väg att spotta ut trosorna, något jag snabbt påminde dig om med en ljudlig handflata över din bak. Det var ljuvligt att se hur duktig du var på att lirka in dom igen med dina läppar, jag visste mycket väl vad dom var kapabla till men det fick vänta, nu var det din fitta jag hade fullt upp att njuta av. När du väl fått in dom igen lyckades du trots allt mumla fram ett surt ”Men så knulla mig då för fan!” Det var inget du behövde be mig om två gånger utan gav dig ytterligare två pumpar, väntade inte på din reaktion den här gången utan tog resolut tag om dina höfter och började knulla dig snabbare. Jag såg till att luta mig lätt framåt så jag kunde vara säker på att jag pressade till pluggen för varje gång jag stötte in i dig.

Det gick trögt att fylla mer luft i pluggen som nu var så stor som den kunde vara, jag lutade mig fram och tog tag i ditt hår, samtidigt som jag gned kuken i din fitta som var härligt trång nu när din anal var så fylld. ”Om du låter mig känna dina fittsafter flöda som bara du kan, då kan du lita på att du kommer få mer...” Ett frustrerat grymtande var jag allt jag hörde innan jag ställde mig upp så jag kunde fortsätta knulla din fitta så djupt jag kom åt, samtidigt som jag smorde upp pluggen och sakta började vrida den runt så den var ordentligt insmord. Jag försökte sakta dra den utåt men din kropp sa emot, det var som den höll fast i det som gav sån underbar njutning. Till slut så började den röra på sig, sakta vidgades din anal upp, jag kunde höra att du inte var långt ifrån nu när jag lät den sjunka tillbaka in i dig. Jag drog ut den lite mer och såg hur du tänjdes ytterligare, varje gång kände och hörde jag hur närmade dig. Jag lyckades dra ut den så pass att den började glida ut och pressade bestämt tillbaka den i din röv vilket blev för mycket för dig och du böjde din rygg när du skakande skrek ut din orgasm. Mycket riktigt så kunde jag känna hur din fitta kramade om min kuk samtidigt som den fylldes till bristningsgränsen av dina safter. Det rann längs min kuk och ner över min pung innan jag drog mig ur och lät en kraftig stråle skölja över min kuk. Samtidigt som jag hårdhänt började jucka med den stora pluggen i din röv tills du började lugna dig, ett sörplande ljud hördes när jag lät den glid ut helt. ”Håll ditt hål öppet nu din slampa” kommenderade jag medan jag snabbt och kraftigt runkade min kuk som längtat efter att få spruta i dig medan du lydigt höll din röv gapande för mig, jag mötte din dimmiga blick när du vände dig om, jag kände hur ilningarna kom i ljumskarna och riktade stråle efter stråle av min varma kladdiga sats mot din röv. Snällt och girigt började gnida och smeka ut satsen över ditt hålet medan vi båda flämtade leende mot varandra.

Jag väntade inte så länge innan jag la en hand över din fitta, känslig från den kraftiga orgasmen och lutade mig framåt, kysste dig i pannan och la handen framför din mun, lydigt spottade du ut trosorna med en nöjd suck. ”Fortsätta? Eller har du fått vad du behöver nu?” Med ett leende och ett mysigt hummande gned du din fitta mot min hand, sträckte dig bak för att sära dina skinkor med ena handen. Jag knöt handen om dina trosor och tog tag i din haka och kysste dig innan jag strök dom ner dreglade trosorna mot din kind. ”Din kåta lilla hora” log jag mot dig. Återigen satt jag mig på huk bakom dig, gned dina trosor mellan dina läppar som fortfarande var glänsande våta, såg till att fånga upp så mycket av dina safter jag kunde med tyget. Sakta började jag jobba in dem i din nyknullade fitta tills bara någon centimeter hängde ut. Därefter la jag händerna över dina skinkor och särade dom, bara av att dra isär skinkorna gapade ditt hål mot mig, jag samlade vad saliv jag hade och spottade ner i hålet innan jag smorde upp dig med glid medel, rikligt över hålet, upp längs dina skinkor, gned hela handen mellan dina skinkor, lät till slut två fingrar glida upp i din röv. Du la dig nöjt ner mot bordet och sträckte ner en hand mot din fitta, masserade sakta medan mina fingrar jobbade in och ut, roterande och särade mer och mer, lät ett finger till glida in. Det kom mysigt låga stön från dig och jag kunde se hur du anpassade din smekande hand över din fitta till mina fingrar i din anal, även om du nyligen varit tänjd mer än på länge kunde jag känna att det bjöds på motstånd, men inte mer än att jag kunde få in ett fjärde finger.

Jag har alltid älskat att töja din trånga röv, inte för att kunna knulla den utan för att jag vet hur mycket du njuter av det, det och att jag alltid blir lika fascinerad av hur du klarar av det men, den här gången gick det inte lika lätt som vanligt, trots att jag jobbade bestämt men försiktigt med min hand sakta inåt i dig, noga med att vara väl smord hela tiden. Du började gny klagande när jag väl fått in mina knogar och böjde in min tumme, jag bestämde mig snart för att låta dig vänja vid vad du fått ett tag till och riktade tummen mot din fitta istället, lirkade mig in förbi dina trosor. Det tog inte lång stund innan jag hittat läget som du njöt mest av, med tummen som gned trosorna mot din g-punkt och handen i din anal som fick din redan härliga fitta att kännas gudomlig. Jag tror inte att trosorna gjorde vare sig till eller från, men det dröjde inte länge innan du flämtande smekta din klitta tillsammans med mina händer frenetiskt och dina safter glänste en bra bit ner på dina lår. Jag kunde känna på både din fitta och röv att du kom allt närmare din orgasm. Något du skulle få tids nog men inte nu så jag böjde mig fram och drog bak ditt huvud med ett ordentligt grepp i ditt hår. ”Nu ska hon vara riktigt duktig och vänta till det är dags!” Med ett klagande stön tog du till slut bort din hand från fittan, vände dig om med kåta ögon mot mig ”Snälla se till att knulla mig nu, och njut av det, njut över hur trång min våta fitta är med din hand i min röv!” Jag höll på att tappa hakan, det var inte likt dig att ta sådan ord i sin mun men du skulle knappast behöva be mig två gånger om det.

Dina knoga vitnade av greppet om bordsskivan när jag sakta drog ut trosorna ur din fitta tills det bara var lite tyg kvar i dig. Jag tog om min kuk och gned trosorna över ollon och en bit ner innan jag placerade mig med kuken mot ditt hål och sakta lät kuken pressa in trosorna i dig igen. All din frustration var som bortblåst nu när kuken äntligen trängde in i dig, jag visste att du väntat tålmodigt medan jag gjorde mig redo för att knulla dig och försökte att låta min hand i din anal jobba lika rytmiskt som innan. Nu när jag kunde känna min egen kuk tränga in i dig behövde jag knappt röra handen i din röv, utan pressade bara försiktigt ner mot min kuk och kände hur din fitta blev härligt trång och hur tyget som sakta knullades in i din fitta igen, gned härligt mot min kuk. Detta måste vara himmelriket, att sakta knulla din fitta och själv kunna bestämma hur skönt det skulle vara, allt jag behövde göra var att röra handen i din anal för att öka eller minska hur skönt jag ville ha, eller hur mycket du skulle stöna för den delen, vilket var det som fick mig att le mest av allt. ”Snälla, oh, snälla låt mig...” det var allt du fick fram mellan dina stön men jag förstod vad det var du ville. Jag la min lediga hand på din höft och började knulla din fitta hårdare varje gång jag stötte min kuk i dig, hårdare och också snabbare, ”Du får börja smeka när du vet att det är på gränsen igen, förstått?” Jag vet inte om du inte hörde eller bara sket i det men du gav aldrig något svar vilket ådrog dig en svidande röd hand över ena skinkan, det fick dig i alla fall att reagera, ”Har du förstått din lilla kåtslampa?” Du nickade ivrigt på huvudet när du hörde mina ord, du kände mig tillräckligt väl för att veta att du inte var den enda som var när att komma.

Det tog inte lång stund innan din hand var tillbaka mellan dina ben och smekte dig igen, jag kunde känna din njutning runt både min kuk och hand och det höll på att driva mig över kanten på riktigt men jag kunde inte låta bli att knulla dig ännu hårdare och snabbare. Jag såg till att hela min kuk knullade din våta fitta som masserade min kuk så underbart. Jag lät min saliv rinna ner mot min hand och smorde upp min tumme igen, medan jag knullade din fitta för allt jag var värd pressade jag sakta in den. Jag kunde känna hur din fitta stretade emot men dina stön bad mig att fortsätta. När hela tummen väl var inne började jag använda handen som fyllde dig för att få mer kraft i mina stötar med kuken i dig, det lilla extra fick dina knän att vika sig.Jag fick pressa dig hårt mot bordet för att inte tappa dig medan jag knullade dig och hörde och kände din orgasm. Jag fick använda båda händer för att kunna hålla min kuk kvar i din kramande fitta när din orgasm nådde sin höjdpunkt, jag skulle kunnat svära på att nästan sprutade safter från din fitta. Jag fick bita mig i tungan när jag kände ilningarna i ljumskarna, jag bara skulle knulla dig genom den här orgasmen som aldrig tycktes ta slut. Så fort jag märkte första antydan på att du höll på att lugna ner dig, drog jag tag i ditt hår igen ”Våga inte sluta smeka din fitta nu, oavsett vad!” Sakta lät jag min hand glida ut ur din anal och höll ditt hål vidöppet med tummarna medan jag knullade vidare mot min egen orgasm som var så retsamt nära. Jag fortsatte så långt jag vågade innan jag drog ut kuken, drog ner dig på knä på golvet framför mig, böjde upp ditt huvud mot mig medan jag runkade kuken över ditt ansikte. ”Smek dig” varnade jag när du slöt ögonen och lät din mun sakta öppnas, lagom tills jag inte kunde hålla tillbaka det första stönet, kände hur satsen pumpade fram genom min kuk över ditt ansikte. Jag brydde mig inte om att sikta, utan bara njöt av den härliga känslan av satsen som sprutade över ditt ansikte gång på gång.

Flämtande såg jag ner på dig där du lydigt satt och smekte din fitta och torkade bort sperman från dina ögon så du kunde se upp på mig med ett belåtet leende. Jag lyfte upp dig sittande på bordet och kysste dig mjukt med en lekfull tunga innan jag lutade dig tillbaka, lät två fingrar glida in i din fitta, jag kunde känna hur kraftig din orgasm måste varit så känslig som du var, men jag lyckades i alla fall lirka tag på dina trosor och med ett krampande fnittrande från dig lyckades jag sakta dra ut dom. ”Tror vi båda behöver vila lite i duschen innan vi tar reda på vad mer vi stoppade ner i den där påsen va?” Nickande kysste du mig och lät dig ledas iväg mot badrummet...


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0