Mörker

Jag har precis kokat en kopp te och sitter och kollar ut genom fönstret. Jag fäller nästan en tår när jag tänker på att det "redan" är mörkt. För bara några veckor sen var det ljust vid den här tiden, även om jag tycker att vi haft en ovanligt mörk sommar.
Nu är det i hur som helst bäckmörkt och det säger mej bara en sak; hösten är på väg.

Sommaren är kort, nu väntar en lång och kall vinter. Jag längtar inte!

För er nattugglor och er som har svårt att sova på grund av fel tankar finns jag just nu på msn. Vill du lätta ditt hjärta är det bara logga in.

Själv fattar jag inte varför jag inte är trött när jag somnade strax efter 5.30 i morse och gick upp bara några timmar senare. Jag kanske är för utvilad. höhö.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0