Morgonen gryr och mina första tårar har fallit mot ingenting

Jag är en ensam själ.
Allt är tyst, i min ensamhet jag skriver.
Jag skriver om dom svarta tårarna som rinner ner,
dränker alla tangenter.
Jag skriver om hur det svider,
hur ont det gör.
Jag gråter och svårt kan se,
ser knappt vad jag skriver.
Om du visste hur ont det gör,
skulle du bry dej?
Om du visste att du sliter mej sönder och samman,
skulle du ändra dej?

En ensam själ sitter i morgonens ljus,
berättar för världen hur ont det gör.
Det svider, värker och gör så fruktansvärt ont.
Att se dej just nu skulle dräpa mej,
på gott och ont.
Det enda jag vill,
det sista jag vill,
är att se ditt vackra ansikte framför mej.
Att fantisera om dej är inte längre lönt,
att önska att du imorgon vore min är inte längre något värt.
Idag, imorgon och för en tid framöver har du en annan tjej.
Idag, imorgon och en tid framöver kommer jag vilja ta livet av mej varje kväll när mörkret faller...


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Tobias

Du är en poet av rang, Issa.

Dina ord skär som knivar i hjärtat när man läser din smärta. Jag hoppas och tror att du fixar detta precis som du har fixat allt det andra. Jag följer ju bara denna bloggen och vad ska jag göra annars?:(

Sänder en tanke av styrka i din destruktiva tid

2011-08-20 @ 12:29:32
Postat av: Anonym

Jag tror på dig! Du är starkare än du tror.

2011-08-21 @ 01:01:59

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0