Jag åkte till pardadiset utan dej

För några veckor sen drömde om att åka till detta paradis med dej. Är det då inte väldigt märkligt att jag med tårar i ögonen åker utan dej.. just hit?
Borde inte detta paradis få mej att tänka mer på dej?
Är det inte väldigt konstigt att 4 dagar här, och inte en dag mer, har fått mej att inse att jag klarar mej fint utan dej?
4 dagar tog det.
Nätterna är fortfarande hårda. Imorgon är 5:e dagen. 3 dagar till, sen är det 7 dagar kvar. Du har din chans i 3 dagar till sen blir det svårt. Du har efter det 7 dagar på dej att försöka ändra mej, efter det har jag glömt ditt namn.

Är det inte märkligt att jag åker till ett ställe där jag ville vara med dej när du inte finns hos mej längre? Jag borde inte kunna göra annat än att tänka på dej. Tja, för några dagar sen var det ju så. Nu har det gått 4 dagar. 3 till sen börjar det roliga.
Nedräkningen har börjat


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0