Augusti 2010


Jag skrev ingen Juli 2010, eftersom jag var i Spanien strörre delen av månaden och hade det bra. Men nu kommer Augusti 2010.



Under första delen av månaden uppdaterade jag om Spanien-resan. Underbart, underbart, underbart. Jag vill bara tillbaka! När jag kom hem var det andra bullar och inläggen blev inte alls riktigt lika trevliga.



Det tog några månader men tillslut köpte jag dom! Förmodligen ett av mina mest använda par!



När jag kom hem från Spanien märkte jag att jag hade blivit stenrik under tiden jag var borta. Det blev såklart massa shopping av det! Här är ett litet exempel.



Det var gott om mindre positiva dikter. Här är en bild från en hemmafest jag var på, dagen efter att jag och Carre hade gjort slut för sista gången.



Söp vidare med kollegorna



Ytterligare mer krök med vännerna. Här är en bild från förkröket på Nivå. 

Forgive me Father, for I have sinned...

                            ...

                      ... Again


Massa mer shopping och mindre söta texter och ord. Det är augusti 2010 präglat av.      



Jag festade med Sofia och misslyckades med körkortet.



Sen började skolan igen och jag bjöd på ett gäng tokiga filmer från första dagen då jag var full. Det var första och sista gången jag var full i skolan. Jag ramlade i papperskorgar, sprang runt och skrek och skämde ut mej fullständigt. Det var kul då, klippen är fortfarande roliga men visst skäms man väl lite.
Jag sköljde bort den lilla skammen genom att tipsa er om att knyta fast eran partner på en stol.
 



Jag festade mer med Sofia. Gosh jag måste mått dåligt den här månaden. Det enda jag gjorde var att shoppa, festa och skriva deppiga texter. 2,5 saker som gör den här bloggen intressant i och för sej.



Efter ett tag försökte jag mej på lite rehab..



... det slutade med att jag lockade hem 3 olika killar vid 3 olika tillfällen på samma dygn. Nästa dygn var ett ömt dygn.

         Nu vill jag ut.
     Jag vill ut och supa
    supa som aldrig förr.
  Jag vill stupa i ett dike
  stupa och aldrig vakna
dö, försvinna och glömmas...

Med andra ord funkade inte med rehap speciellt bra.



Massa lunch med olika vänner, här är en outfit.



Shopping i massor, här är en outfit till.



Sen var pengarna slut. Party med Emma och Marre på Wiper.. hehe


The pain is back.
When he was still here, he used to take the pain away. He took it to save me. I don't know how he felt when he had done it, but it helped me.
Now he doesn't exist anymore, so instead I have to suffer and hope for better times.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0