Lite mer mmm.. på provet

Jag fick tillslut ihop en del musik så guess what! Jag har precis varit ute på en promenad  Jag var ute i typ 50 minuter . Visseligen köpte jag choklad också, så jag vette fan om den här promenaden räknas speciellt mycket.  Chokladen är i alla fall inte till ikväll. Imoron ska jag nämligen skriva ett prov i 5 timmar och då behöver man något att knapra på, annars somnar jag. Jag har en tendens att somna under vissa prov och imorgon är det ett prov som jag abosolut inte får sova bort. Hoppas att jag inte försover mej, det har jag tyvärr också en tendens att göra.



Lite mer mmm... i livet.
Hur många runter gör dej glad?
höhö


Sjäv ska 100g hålla mej vaken imorgon.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0