Hurtbulle, ja det är jag det

Jag kom nästan precis hem från en joggingrunda  Otränad, som jag är efter en lång förkylning, blev det inte så långt men jag är stolt över att jag tog mej ut i alla fall. Klockan var 21.50 när jag gick ut, rätt sent för att gå ut och springa men I did it!
Nu jävlar ska julmaten bort!

När jag kom hem blev det oredentligt med magträning och en del rygg- och benträning. Sen blev det stretching och en låååång dusch. Nu ska jag lägga in en hårinpackning och gå och lägga mej, pömsig är man.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0