Kom över din kärlek del 5

Jag hade ingen aning om att det skulle bli så uppskattat med mina "kom över tips". Jag trodde nästan att ni skulle tycka att det var önödigt och jävligt löjligt, men det gick hem ordentligt. Därför tänkte jag nu tipsa om mitt absolut bästa tips hittills. Jag tänker ringa in det lite extra så det verkligen syns.



Just precis.

När man är deppig och ska komma över någon blir man lätt utmadad, medvetet eller omedvetet. Hela ens vardag är rätt deppig och genom att vara trött blir man mer påtaglig för andra negativa saker och det blir svårare att prestera något bra över huvud taget. Vad leder det till? Jo, att man tycker att man är totalt jävla värdelös och då går det tillbaka till den man försöka komma över. Hon/han dumpade mej för att jag är så jävla värdelös bla bla bla. Egentligen handlar det om att man mår tillräckligt taskigt för att inte riktigt orka med vardagen. Ska man dessutom orka med att prestera något bra är det ännu viktigare att man sover.

Drömmer man inte mardrömmar då?
Nej. Hela vardagen är så jävla deppig så sömnen blir en flykt.
Tro mej, jag har svart fantasi och tänker flera gånger i veckan på hur jag vill ta livet av mej. Jag vet inte varför , det bara är så. Skit i det nu.
När jag skulle komma över mitt ex kunde jag sova en hel dag utan problem. Man tror inte att man blir utmattad men det blir man. Det går åt så otroligt mycket energi att tänka på den man ska komma över att mna helt tappar fokus på allt annat.

Sömnen var för mej ett sätt att fly. Varje gång jag vaknade ville jag i och för sej bara dö och jag hoppades varje gång att allt bara skulle vara en dröm, det var det ju såklart inte.

Sov! Jag lovar er att för varje gång ni vaknar kommer allt kännas lite, lite lättare.
Sömen är ingen lösning på problem men det hjälper en att ställa sej upp igen.

Flyken; "sömn" är ett avdom absolut bästa tipsen jag har. Har ni testat allt och inget funkar, sov! Det är en medicin som hjälper.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0