Fredag

Det blev inga inlägg igår. Jag hade fullt upp hela dagen. Föst var jag i skolan och sen åkte jag hem, vilade en stund och sen var det ut igen.
Jag brukar ju sällan hålla mina planer men den här gången gick det  Igår var jag hemma hos F. Först gick vi och handlade käk och sen gick vi hem till honom. Det blev en riktig jävla msykväll. Tacos och film  . Det passade mej bra. Jag har sovit dåligt hela veckan så en lugn kväll var allt annat än fel.
Först kollade vi på IDOL, sen mitt efterlängtade Cirkus Möller, sen blev det My best friend's girl och efter det gick det någon skräck/thriller på tv som hette han älskade dom alla. Vi kollade på den också sen var klockan över 3 och jag höll på att decka.
Vi snacade ett tag, sen gick vi och la oss. Halv 11 i morse ringde jobbet och väckte mej.
Kul va! när man äntligen får sova ringer jobbet.

Efter det kunde vi inte somna om så vi snackade ett tag och sen kollade vi på en till film - the hit chick och jag käkade rester från tacosen.
Efter filmen fick jag skjuts hem och nu sitter jag här.

Jag har precis sovit en halvtimme, trött som jag är.

Det blev en kul fredag faktiskt . Och jag var jätteduktig på att hålla mej i skinnet, riktigt stolt . Det känns som att jag är på rätt väg med det där.

Jag glömde helt bort att ta bilder så mina 2 pix jag tog är inte allför imponerande...





Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0