Jodå, jag går i skolan

Det har varit en rätt lång dag, men nu har jag äntligen landat i min sköna säng . Snart är det dags att sova men först måste jag ju fixa några inlägg. Nu när jag är så duktig på att uppdatera måste jag ju hålla det

Den här veckan har by the way varit grymt chill.
På måndagen var det ingen skola och inget jobb.
På tisdagen var jag inte i skolan och så var det inget jobb.
På onsdagen var jag i skolan, men det var inget jobb.
Idag har jobbat i skolan i typ 2 timmar och sen har jag jobbat.

Såhär duktigt är jag när jag är i skolan:



Min prestationsnivå är på topp

Idag var det en stor dag på jobet också. Idag var dagen då jag tog farväl av Alvik och satte min fot i Vällingby. Vi får väl se om det passar mej. Jag har alltså bytt restaurang och jobbar i ett nytt team med lite nya arbetsuppgifter nu. Jag tror att jag ska klara av det, men i grund och botten kommer jag alltid vara en alvikare, and that's the way it is

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0