Sista inlägget

Nu är det dags att sova tror jag.

Jag är nöjd med att jag höll mitt löfte i alla fall. Minns ni att jag lovade er att skriva minst en del på Novellen innan årsskiftet, sagt och gjort.

Jag ska försöka att skriva nästa del ganska snart. Jag har kommit fram till att jag skriver bättre om det inte är ett år mellan varje del, då hinner jag tappa den röda tråden.

Var beredda på att min blogg kommer vara rätt tråkig nu. Jag hoppas verkligen att vi kan fixa min lap. Annars har jag stora problem.

Godnatt


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linda

Du skulle kunna få en dator av mig om du videobloggar varje dag? ;) haha<3

2010-11-15 @ 18:28:43

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0