Mitt paket från CDON

Guess what! Mina filmer har kommit och igår kväll hämtade jag ut dom . Posten stänger 19 och 18.59 var jag där. Ren tur!
Det är helt underbart för en filmälskre som mej att få fylla på lagret lite.



♣ A walk to remember
♣ Skruva den som Beckham
♣ Prinsessa
♣ Hot rod
♣ What happens in Vegas
♣ Börllopsfotografen
♣ Gustaf 2
♣ Twilight
♣ Pojkeni randig pyjamas
♣ Den där Mary
♣ Dagboken
♣ Mulan
♣ Peal Harbor
♣ Dear John
♣ Hem till Midgård (båda säsongerna)
♣ Sebbe
♣ 8 Mile
♣ Nyckeln till frihet
♣ Taken
♣ The hot chick
♣ White chicks

Alla är från CDON.COM och hela kalaset gick på ca. 1600 tror jag.



Gör som jag, beställ hem nya filmer till vintermörkret. Perfekt med mysiga hemmakvälla med film nu när det börjar bli så jävla kallt.

Jag går i ide i slutet av september, vi ses igen i början av april


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Evalotta

WOW,den där filmhögen hade man inte tackat nej till:D

2010-11-20 @ 18:43:55
URL: http://janeva.blogg.se/
Postat av: Linda

OMG måste beställa midgård! 199kr för två säsonger! :D

2010-11-20 @ 22:01:20

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0