Jag har väl inga problem med alkoholen

Fan jag blir smått deppig när jag tänker på att lovet snart är slut! Jag har verkligen inte gjort ett skit, bara jobbat!
Måndag, onsdag, torsdag och fredag!
Fy fan vad det känns värdelöst nu. Speciellt när chefen har skurit ner på mina pass efter lovet. Då hade jag ju lika gärna kunnat jobba som vanligt bara. Ska man ändå få samma lön spelar det ju ingen roll att jag precis jobbade bort alla mina sovtimmar.

Vad som känns nästan lika sjukt är att jag har varit nykter hela helgen, tro mej jag har törstat efter sprit men ändå har jag suttit hemma. Det känns jävligt främmande.
Jag vet att det låter som att jag har alkoholproblem, jag börjar faktiskt fundera över om jag börjar glida in på någon sån bana.
Jag menar inte att jag är alkoholist, jag har bara lite svårt att motstå dricka som gör mej glad, det är allt.  I hårda tider som dessa är det jävligt lätt, nästan lite för lätt, att ta den vägen.

Nu måste jag hur som helst vänta en vecka med att öppna nästa flarra. Fysiskt kanske det inte är helt fel.

*suck*


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: blifotad.se

puss!

2010-11-06 @ 23:51:41
URL: http://www.blifotad.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0