Halloween

På lördagen var det Halloween  Jag är inget fan av högtider och firande men halloween är en grej jag gillar. Jag hatar bus eller godis, med tanke på vad elaka barn kan vara, men jag älskar att klä ut mej! Finns det dessutom alkohol med är det skrivet i sten att kvällen blir bra! Blev min halloweenkväll bra? OM DEN BLEV.

Jag började min kväll med att jobba till 22.30. Vi har ett fjortisgäng som brukar dyka upp ett antal gånger varje dag, denna kväll var inget undantag. 2 av tjejerna i "gänget" var utklädda till bunnys. Jag log, ärligt talat, för mej själv när dom kom in. Minderåriga, varför överdriva?
Jag log av tanken på att jag var bunny förra året, och visst fan var jag minderårig då!
Däremot var jag inte riktigt lika naken som dom. Det var en cm ifrån att se mycket, mycket mer än vad en söt liten flicka borde visa ute bland folk. Överspacklad och med så otroligt lite tyg tyckte jag att det stod smått slampa ovanför deras öron. Men men.

I år var jag katt. A black cat.

Eftersom klockan var så mycket blev det Lobby, gjorde jag succe? Om jag gjorde, as always















Det sägs att bilder säger mer än 1000 ord. Vad säger då dessa bilder er?
Mej säger dom flera saker, framför allt att ni förmodligen tänker; Jävla slampa efter varje bild .

Då har ni nog missat dom 1000 orden som bilderna egentligen säger. Jag hade en sjuuuuukt kul kväll.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0