Skoshopping

Idag blev det skohopping . Jag kom hem med 4 par nya skor, nu tänkte jag visa dom.







Fört och främst ett par av Kenzas Wildflower by Kenza. Ärligt talat har jag provat flera av hennes skor några gånger och jag är inte nöjd med några. Dom här var dom enda. Dom är sköna och lätta att gå i, inte så himla snygga men jag tror att andra tycker det.
899 kronor gav jag för dom och dom går att hitta lite här och var.



Sen blev det ett par nya sommarskor med lagon hög klack för att orka springa runt. Tyvärr visar inte bilden alls hur skorna egentligen ser ut. Det som ser svart ut på bilden är egentligen jeansfärgat i verkligheten, det som ser trasigt ut på bildn är egentligen guldstreck och spännet som är silvrigt på bilden är egentligen guldigt.
Dom kostade 399 kronor och går att hitta på MM



Jag kunde inte låta bli att köpa dom här grymt snygga bootsen när jag såg dom. För det fösta satt dom otroligt snyggt, för det andra är dom otroligt snygga, för det tredje var dom otroligt sköna och för det fjärde fanns dom i min storlek bland några få kvar!
Klart det är en buy då!
Dom gav jag 399 kronor för på MM

När jag såg dom här kunde jag inte låta bli att köpa dom på en gång. Jag letade ju efter exakt sånna här hela vintern och nu först hittar jag ett par, dessutom på rea! As sköna och riktigt snygga! Jag är supernöjd, även om jag köpte dom nu inför sommaren.

Dom kostade 399 kronor på MM


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: sandra-en bra blogg!

gillade dom första! :)

2010-05-30 @ 12:31:10
URL: http://saandraans.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0