Torsdag

Hej

Idag är jag faktiskt rätt nöjd med dagen.

Till att börja med var jag på nästan alla lektioner i skolan.

Sen körde jag med pappa. 1 och en halv timme och trots att BMW är en jävligt svårkörd bil, tycker jag i alla fall, eftersom kopplingen är så jävla lång och allt måste vara så exakt när man ska hitta dragläge.
Det gick i alla fall grymt bra tyckte jag

Sen fick jag Emilia att plugga lite, det var också grymt bra.

Efter det slängde vi i oss lite käk och sen åkte vi och gymmade.  

Just nu sitter jag här och pressar i mej apelsin.

Dagen var skitbra fram tills typ för 15 minuter sen. Jag returnerade en jacka till ett företag för rätt länge sen. Nu hävdar dom att paketet kom efter 19 dagar och min ångerrätt gäller i 14. Jo tack, det vet jag gott och väl.
Det känns i alla fall jävligt surt just nu för jag vet ju att jag egentligen inte har ett skit att säga till om. Det suger att vara en liten jävla maktlös konsument. Företag tar varje slant dom kan.




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: johan

Så du övar i "deutsche kvaliteten".. lika som den där civilleveransen kunnat investera i tack vare alla kunder så nu är det överklassglid.. 100-150 från stan till närsta förort... 100 gäller dock mer för vip som jag

2010-03-19 @ 08:40:43

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0