Stuumpan svarar: Sex

Fick en rolig kommentar för någon vecka sen. Den innehöll ett antal frågor om sex. Klart jag inte behöver svara men jag tänkte; tja, varför inte?

         


Stuumpan DINA SVAR OM SEX

Ett sex-test.Du värkar så öppen och cool så jag tror du vågar:

När hade du sex sennast?
Härom dagen .. fredags tror jag det var

Med vem?
Svar: Mitt ex

Har du haft sex med fler än 5,10,15?
svar: 10

Berätta om en sex-fantasi!
Svar: Jag har ingen för tillfället.

Berätta om en någon pinsamt sex-mine!
Svar: Det var väl kanske mitt i omgången när killens farsa kom in och vägrade gå ut, han stod och snackade i evigheter och där låg vi 15 bast nakna. Det var rätt pinsamt. Undrar vem det var värst för, oss eller farsan. Man kan lugnt säga att hans ansiktsfärg var.. röd.

Din favoritt sexställning?
Svar: Doggy

Vad får dig kåt?
Svar: Oj, det är nog en del. Dirty talk och killar som vet vad dom håller på med och som vet vad dom vill och ser till att få det. kyssar, smek o.s.v. Lite dominans är aldrig fel heller.

Vilken tid på dygnet är du som kåtast?
Svar: Kvällen och när jag är full.. vilket brukar vara på kvällen

Vad kan en kille säga till dig i sängen som du gillar?
Svar: hmm .. vette fan. Bara det är spontant spelar det ingen större roll. Det ska inte vara frampressat utan komma just för att han tycker så.

Skulle du vilja ha sex med någon av samma kön som dig?
Svar: Det räcker nog ganska bra med en gång.. men fan jag tänkte inte dö imorgon, det lär väl bli mer

När det gäller sex.Gillar du mest när killen ''kör'' eller när du ''kör''?
Svar: Jag föredrar när han gör jobbet , men sex handlar väl om att ge och ta

Hur länge har du haft sex som längst?
Svar: Nästan 3 timmar blev det väl någon gång. Jag ligger väl inte direkt och tar tid men jag tror att det var nästan 3 timmar. Om man räknar sammanlagt på en dag hade jag en dag med 7 omgångar.

Vad har du för sexskydd?
Svar: p-piller

Ångrar du någon du haft sex med?
Svar: ooojaa

Har du blivit påkommen du har/haft sex? Berätta!
Svar: Haha måånga gånger! Finns inte mycket att berätta. Man knullar och plötsligt öppnas dörren.

Hur vill du att din sex-partner ska vara i sängen?
Svar: Varierad, fantasifull, dominant, lättlärd, humoristisk och inte så jävla komplicerad.
Sex ska vara skönt, varierande och roligt.
Jag lär honom hur jag vill ha det

Vad tycker ska ingå i ett förspel?
Svar: Jag hatar vanor. Det finns inget "SKA", varierat är bäst. Att mixa och trixa är bäst. Kyssar och smek är aldrig fel, okej det SKA ingå.

Vad tycker du porrfilmer?
Svar: Funkar bra när man är desperat

Vad tycker du om kondomer?
Svar: No me gusta

Hoppas du är nöjd med svaren

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0