Stuumpan svarar: Doggystyle




dogy style, visst knullar man inte i analen då?hehe

Det var väl ingen kosigt fråga (jag får intrycket av att du skäms lite och lägger till "hehe")

Doggystyle måste inte köras i analen. För att vara lite subjektiv, när jag skriver om doggy och hur mycket det råkar vara min favorit, syftar jag aldrig på analt.
Ska du däremot testa analt, rekommenderar jag en grymt försiktig doggy. Det är det absolut bästa sättet att kunna göra allt ordentligt, plus att (som jag har nämnt tidigare) behöver inte killen se tjejens anisktsuttryck när hon står där och har så jävla ont. Det kan lätt bli fel då.
Analsex kan också köras i tex. missionären och skeden. (Det var dom enda namnen jag orkade komma på nu)

 

Som svar på frågan går alltså doggy att köra både analt och "vanligt". Jag säger ju att ställningen är fucking oslagbar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Luffi

Hey! Allt bra idag? Kram Luffi =)

2010-03-07 @ 17:37:02
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Anonym

Varför kör man analsex om det gör ont? :S

2010-03-08 @ 16:02:44

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0