Kuken

Jag fick ett mail för ett tag sen. Jag har varit dålig på att läsa min mail på sista tiden men nu har jag gjort det  och jag har svarat också  Det här är till en av mina läsare, och till otroligt många andra där ute, men det var bara en som var modig nog att våga fråga!

Jag tänker inte strecka på mej för att jag vet, come on jag har haft förhållande i över 2 år. Jag och kuken är bästa vänner. Jag har till och med 3 namn på honom. Som sagt, jag tänker inte strecka på mej, jag tänker berätta för er som inte vet.

 

Dom kallas snopp, penis, petter-Niklas, kuk, balle, dolme, batong, dick, falukorv, snorre, allan i brallan och 1000 andra saker. Kärt barn har många namn brukar man ju säga och visst fan är det här barnet otroligt kärt av vissa av oss.
När man får frågan: - Hur ser en kuk ut? är det jävligt svårt att svara.
Långa, tjocka, böjda, smala, korta, stora, små, vit, brun och rosa. Alla är olika och i princip kan man bara hppas att man blir nöjd med den man får.  Frågar man mej är 6 av 10 kukar rena besvikelser  

Vad man använder den jävla korven till vet ni nog redan, om inte annat tar den här bloggen upp det i en lightversion.
Frågan jag fick på mail är:
- Hej stuumpan
Först vill jag bara säga att din blogg är hur bra som helst. Jag läser den varje dag. Fortsätt med det du gör för du gör det jättebra :)
Sen har jag två rätt pinsamma frågor oxo. Jag skulle vilja veta exagt vad alla delar av snoppen gör, om du fattar vad jag menar. och sen hur ser man att en kille är omskuren? Det känns så jävla pinsamt att fråga det här men jag vill ha svar och känner inte att jag kan fråga någon jag hoppas att jag får svar från dig.

/ anonym

Jag tror jag fattar vad du menar och jag ska försöka ge ett bra svar  Jag tänkte försöka visa lite bilder som lättare ska förklara, tyvärr är det rätt svårt då killar har betydligt svårare att ta av sej några plagg än vad tjejer har. Söker man på kuk på google får man upp fler nakna tjejer än killar.. *suck*






Pungen



Pung har flera betyderlser, bland annat påse eller väska. Det är antagligen också just därför man kallar påsen som hänge under självaste chorizon för "pung". Pungens huvudsakliga uppgift är att hålla testilklarna vid exakt rätt temperatur. I testiklarna bildas spermier och det manliga könshormonet testosteron. För att kunna producera och sk nära spermier krävs en speciell temperatur 1°C svalare än normal kroppstemperatur.
Vissa av er har säkert undrat varför pungen ändrar storlek hela tiden, där har ni svaret.

En av pungens funktioner är just det att hålla rätt temperatur. Vid värme släpper pungen från kroppen och ser då ganska hängig ut, vid kyla drar pungen ihop sej närmare kroppen för att hålla värmen. Vid värme är den något mjukare och vid kyla något hårdare.

Ollonet




Ollonet är väl den delen som man borde veta vad det är mest av allt. Det bästa är att det inte finns så mycket att veta om det  Jag brukar beskriva ollonet som yttre delen på stortån eller en svamp. Det är två saker som liknar ett ollon lite för mycket . Ollonet är i alla fall den delen som sitter längst ut på chorizon. Det är lent och man vill alltid klämma på det. Tyvärr måste man oftast motstå det där behovet av att klämma på ollonet för snubbar tycker ju alltid att det gör så jävla ont. Jag vet inte vad det är med ollon men dom är jävligt frestande att bita i och klämma på.... eller det kanske bara är jag .
Hur som helst sitter ett jättegulligt litet hål längst ut i mitten. Det är där sperman och deras kiss kommer ut. Runt ollonet sitter förhuden och typ precis mellan förhuden och ollonet finns en sträng. Var försiktig med killars stackars strängar. haha. Dom är ömtåliga och kan gå av och det gör förjävla ont för killen. Ett litet tips är att utnyttja den lilla strängen genom att slicka på den, det brukar kittlas på dom flesta och vad jag vet har dom flesta hittills tyckt om det.


Testiklar



Nu blir det lite dubbelt här men antar att det får bli så. Testiklarna sitter inuti påsen på bilden, vill säga pungen. Testiklarnas uppgift är att producera sperma och testosteron som är ett manligt könshormon. För att produktionen ska fungera som bäst krävs rätt temperatur. Storleken på testiklarna varierar också, precis som allt annat. Det beror framför allt på antalet spermabildande kanaler i testikeln men en normal testikel har en storlek på mellan 12 och 13 millimeter.


Förhuden



Det här är kanske främst till killar, men om killar följer det får även tjejer nytta av det.
Längst ut runt kuken sitter förhuden. Förhuden liknar en lös hudflik och är till för att skydda ollonet. På insidan av förhuden sitter en speciell sorts talgkörtel. Talgen från körtlarna smörjer och skyddar mot svamp och bakterier för att förhindra svampinfektioner. Det är mycket viktigt att hålla rent under förhuden och tvätta bort talg dagligen. Annars riskerar man äckliga samlingar av bakterier under förhuden som luktar illa, försök hitta en tjej som vill suga av en stinkande kuk. Vid rengöring bör man bara använda ljummet vatten utan tvål, tvålen kan irritera huden.


Omskuren



Här är svaret på hur en omskuren kuk ser ut och hur en kuk som har förhuden kvar ser ut.
En del killar är omskurna och då är förhuden alltså borttagen. Det beror på att i vissa kulturer och religioner, som till exempel judendom och islam, tar man bort den delen. Det gör man även på tjejer så vitt jag vet.
En annan anledning till att man tar bort förhuden är för att strängen jag nämnde är för kort.


Sperma




Det här vill man som tjej egentligen inte veta om men here we go. Sperma är små äckliga fiskar som är antingen vita, gulaktiga eller genomskinliga. Dom produceras i testiklarna och först när killen får utlösning får man se dom. När en kille får utlösning i en tjej ser det ut ungefär som en bomb som släpps ner i havet på insidan av tjejen. I vissa fall kan man till och med känna den där bomben. Satsen brukar variera mellan 40 miljoner och 250 miljoner fiskar, det motsvarar mellan 2 och 6 ml, exakt hur stor satsen blir beror mycket på när killen kom sist, hur mycket sperma han har hunnit producera och hur bra transporten är. Har det gått flera dagar kan satsen var näst intill enorm. Strax efter utlösning är det meningen att kuken ska bli slak, ibland tar det ett tag och ibland blir den slak direkt. Efter det kan det ta ett tag innan killen kan få stånd igen, hur lång tid det tar är individuellt.
Att killen får små satser betyder inte att han har sämre möjligheter att göra en tjej på smällen, tvärt om sägs det ilband att det är dom få som det är bäst kvalitet på.
Efter utlösning kan spermier klara sej max 3-4 dagar inuti en tjej. Killar bör undvika stillasittande jobb typ taxichaffis. När en kille sitter stilla mycket trycks pungen mot krppen och temperaturen blir för hög, det stör produktionen av sperman och kan också minska satsens volym.


Stånd



Nu tänkte jag slå hål på lite grejer åt dom stackars killarna. 
Kukar kan inte bara se ut på olika sätt, de kan leva sitt eget liv också. Ena stunden står kuken upp som en rakryggad vakt för att i nästa stund bara vara en mjuk jävla kotte. Ibland kommer inte kuken och dess ägare överens och kuken kan bli hård i situationer som killen inte kan styra över. Till exempel när han sitter på bussen eller står i ett omklädningsrum. När en kille har sovit kan han vakna upp och ha stånd. Det beror oftast inte på att han har drömt om sex utan för att han har sovit djupt precis innan han vaknar.
Tjejer tycker att det är så himla kul när man ser en kille med bonge. Då tolkas det som att han tycker att man är snygg, att han vill knulla en och att han är as kåt. Det var ju tråkigt att jag slog hål på det nu då. Men småkexen kan fortsätta vara glada om dom vill. Hade jag varit kille hade jag också knullat dom, lättare saker att göra får man leta efter!


Storlek



Storleken på kuken är en sån där grej som killar funderar över minst en gång under sitt liv. Jag kom precis på en grej. Om man slår ihop all tid som killar lägger på att fundera över det där, tänk vad mycket tid man skulle kunna lägga på något viktigare då!
Även om många killar oroar sej för det där med storleken kommer dom en dag till punkten då dom inser att det inte spelar någon större roll, eftersom fittan anpassar sej efter kukens storlek. Nu ska jag snabbt förklara varför killar oroar sej helt i onödan.
Dagens moderna dildos är till för att ge tjejer maximal njutning. Rabbit är den mest avancerade och den mest omtyckta av alla sexleksaker för tjejer. Den har en längd på ungefär 12 centimeter, alltså är den något kortare än killars genomsnittsstorlek.
När killar blir tillräckligt mogna inser dom att för långa kukar kan göra ont, eftersom dom stöter för långt in. När dom fattar att tjejer betalar för att få något kortare kanske poletten trillar ner och när dom väl har förstått det kommer dom förstå varför man gärna tar en kortare men tjockare kuk. Men tja... det lär ju ta ett tag så fram tills dess kommer sex kanske inte vara det mest bekväma man kan tänka sej.
Det är då man börjar köra den där : -Nej inte ikväll älskling.
Ju fortare killar fattar det där desto fortare kan man börja välja ut sexställningar och olika metoder som passar båda två.





Så. Jag hoppas att du som skrev mailet ser det här och känner att du har fått svar på dina frågor. Jag skippar att förklara vad bitestikel, sädesledare, prostatakörteln, ejakulatinskanaler, cowpers körtlar o.s.v. o.s.v. (det finns rätt gott om små saker i kuken) är och vad dom gör. Det känns inte som att det är speciellt vikigt att veta. Vill man absolut veta är det bara att googla.




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: jag är

är det verkligen fler rlginr än "ISL" som gör nåt på kvinnornas kön? jag tvivlar på att "JD" kan vara så elaka mot nån annan än killarna... ;)

2010-06-27 @ 03:12:05
Postat av: jonny

var för får man ont i kuken

det käns såmm åmm man får en nål i kuken

hela tiden

vet du var för?

2010-08-26 @ 18:04:46
Postat av: jonny

var för får man ont i kuken

det käns såmm åmm man får en nål i kuken

hela tiden

vet du var för?

2010-08-26 @ 18:06:02
Postat av: camilla

var för får man ont i kuken

det käns såmm åmm man får en nål i kuken

hela tiden

vet du det?

2010-09-25 @ 23:38:38
Postat av: camilla

var för får man ont i kuken

det käns såmm åmm man får en nål i kuken

hela tiden

vet du det

2010-09-25 @ 23:41:03
Postat av: camilla

var för får man ont i kuken

det käns såmm åmm man får en nål i kuken

hela tiden

vet du det?

2010-09-25 @ 23:43:37
Postat av: camilla

var för får man ont i kuken

det käns såmm åmm man får en nål i kuken

hela tiden

vet du det?

2010-09-25 @ 23:45:45
Postat av: camilla

var för får man ont i kuken

det käns såmm åmm man får en nål i kuken

hela tiden

vet du det?

2010-11-09 @ 20:59:23
Postat av: <3<3<3

jag är alltid hård när jag är i dinn blogg =) <3<3

2011-07-27 @ 03:42:01
URL: http://puss<3<3.blogg.se/
Postat av: ALLBOWEDUPSANIBEL

What's up to every body, it's my first go to
see of this web site; this blog consists of amazing and genuinely fine data in favor of readers.

2013-01-22 @ 20:32:28
URL: http://allbowedupsanibel.com/
Postat av: flex belt review

The state of the art flex belt, attempt it you will not regret it.

2013-02-12 @ 16:33:43
URL: http://www.marsvenusatwork.com/flex
Postat av: Janina

So, what on the nose is aurawave anyways, and so
pay for the succeeder that it's one of the nigh debilitating sensations that we meet in lifespan.


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0