Tack underbara människor

Här är ett exempel på hur en kommentar jag gillar ser ut:



Önskar att jag visste vem du var bara. Tack så jättemycket och självklart ska jag göra allt jag kan för att tipsa om allt möjligt som kan underhålla dej  Tycker verkligen om när folk säger vad dom vill se mer av i min blogg, det är ett av få sätt för mej att få den att blir bättre och mer underhållande

Ett annat exempel:


Sånna här kommentare blir man bara allmänt glad av. Människor som kan skrive kommentarer som den här är människor som har fattat att dom duger och är näst intill perfekta som dom är. Man kan älska andra först när man älskar sej själv, glöm aldrig det.

Det är för er människor, som ser såhär på min blogg, jag skriver.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0