Nytt smink

Hej
Nu är jag hemma från jobbet igen. Egentligen slutade jag 14.00 men det blev senare för när jag slutade skickade Alvik mej till Brommaplan. En halvtimme senare skickde Brommaplan tillbaka mej till Alvik, som i sin tur ångrade sej och skickade hem mej. *Suck*
Det var ett himla åkande fram och tillbaka

På vägen hem sprang jag in på Kicks snabbt och fick äntligen tag i min cake, som jag har varit där och letat efter flera gånger och varje gång har den varit slut.

Efter det gick jag, självklart, till Make up store. Fick med mej en till eyedust hem men jag var duktig idag. Inga 400 spänn inte.



                   ♣ Eyedust- Make up store- 135 kronor
                         ♣ Eyeliner- Kicks- 230 kronor
                     ♣ Tidning- Make up store- 59 kronor

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0