Ny tröja från Foxy

Idag fick jag ett paket igen  . Jag börjar ärligt bli rätt bortskämd med mina paket. Usch.
Men kul är det , speciellt när man blir nöjd med innehållet i paketet. Idag var det en jättemysig kofta från Foxy i paketet. Jag har på mej den just nu och den är så skön att jag nog kommer sova med den i natt



Jag vet inte riktigt vart jag ska skriva att jag har köpt den för den är nämligen slutsåld mer eller mindre överallt numera. Förut fanns den på Clazzy i Danmark, men precis lagom till att jag bestämt mej för att beställa tog den slut. Jag lyckades efter mycket om och men beställa den från Tyskland. Snacka om omständigheter, men jag har gillat den sen första gången jag såg den.

Ni som har läst min i 2 år nu, minns förmodligen inte alls... skit samma. Jag har tipsat om tröjan för ungefär 2 år sen. Nu är den äntligen min  


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0