Min lista

Hej
Idag är det måndag igen och jag kan inte fatta att lovet är slut om några dagar. Förjävligt känns det. Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. Den här terminen kommer dessutom bli ett helvete. Jag fattar inte hur jag ska hinna med allt. Den här terminen hade jag svårt att hinna med allt och då tog jag dessuom ett halvårs paus från kickboxningen. Nu vill jag tillbaka mer än någonsin så mitt schema kommer bli otroligt tight. Får se vad som händer med bloggen då..


Nu vill jag inte tänka mer på det, jag tänkte snabbt bara kolla hur jag ligger till med min lista



Två saker är redan fixade. Det känns rätt bra i alla fall

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0