Hemmakväll =(

Fan vad det suger att sitta hemma en jävla lördagkväll. Jag vill ut!
Synd att jag är så himla trött från igår och värre att jag är så himla förkyld. Jag hostar hela tiden, snärvla och nyser. Inget trevligt sällskap direkt.
Men här har jag ingen lust att sitta  Jag är borta så mycket att jag inte är van vid att ta en skön hemmakväll ensam ibland. Nu får jag fan försöka vara hemma ikväll. Jag ska upp tidigt imorgon och jobba också så det kanske är lika bra.

Om jag får panik och blir rikigt rastlös kan jag alltid börja göra min teori


Sexig bild, I know

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0