Godmorgon

Godmorgon godmorgon
Igår när jag skulle skriva några sista inlägg slutade allt att fungera. Det var grymt irriterande. Nu vet jag ju varför. Blogg.se har återigen varit och meckat med allting. Jag tycker att allt var bäst som det var från början  Sen när dom gjorde om det blev det lite sämre, speciellt med statistiken. Och vad har dom gjort nu?

 

Hur som helst så tänkte jag lägga upp en video igår, men ingenting fungerade så jag lägger upp den senare istället. Jag tror inte att jag hinner innan jag ska till plugget.

Just nu ligger jag och latar mej i min säng, nyduschad och fin. Haha, herregud jag ser ut som jordens skolkare. Nej, jag struntade bara i en lektion. Vem kommer till skolan när första lektionen börjar 8.30 och slutar typ 9.00 och den andra lektionen börjar 13.00?
Inte jag i alla fall.



Nu måstej jag börjar göra mej i ordning, annars kommer jag för sent
Vi hörs om några timmar igen  


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emmelist

ÄNTLIGEN har blogg.se börjat funka igen :D hade du också problem imorsE?

2010-01-28 @ 11:57:21
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka fina ögon :D

2010-01-30 @ 15:20:59
URL: http://arabnights.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0