Stuumpan svarar: frågestund

vilken skola går du i?
Svar: Thiroldsplans gymnasium

har du facebook?
Svar: Finns det någon som skulle svara nej på den frågan?  Jag har facebook men jag är inne max en gång om dagen om ens det. Jag hatar communities. Jag har dom jag vill snacka med i mobilen. Communities gör folk osociala och tråkiga. Som idioter sitter folk inomhus och "snackar" framför en dator, istället för att gå ut och ha kul. Det där är något jag aldrig kommer kunna förstå.

vad heter carre?
Svar: Jag har fått den frågan några gånger nu. På den tiden (haha vad gammal jag låtr) då jag var tillsammans me honom, ville han inte att man skulle säga hans namn. Jag tror att han har ändrat sej nu, men jag respekterar det han sa till mej sist och kan inte svara på frågan. Men jag har med all säkerhet skrivit ut det i bloggen. Under våran kategori. Det vore konstigt om jag inte har gjort det. Jag tycker att hans riktiga namn är så fint 

Vilken är din favoritgrönsak?
Svar: haha morot tror jag.. eller njae gurka är det nog. Så jävla gött. Gurka och morot

hur får man g-orgsam ?
Svar: Jag antar att du menar g-punkts orgasm (känner inte till någon g-orgasm) Den frågan kan jag svara på i ett inlägg, lite mer utförligt än vad jag kan göra nu. Det blir lite för mycket text då. Skriver upp det på min "mentala lista" över saker ni vill läsa om och så fixar jag det

Vill du ha svarttaxi (inte av mig)?
Svar: Haha SJÄÄLVKLART ! Kan man få lite kuk också när vi ändå är igång? Grattis till den typ dumaste frågan

Do you like cumshots, and where do you prefer to be cumed on?
Svar: Bäst för dej att du inte kan ett ord på svenska för då... helvete vad du äcklar mej alltså. Jävla NORTH VIKTIGPETTER. Du har gått liiiiite för långt. Nog för att lite dirty talk kan vara lite dirty ibland men du är fan äcklig. Vad jag gillar hit eller dit behöver du inte veta. Säger jag det till dej kommer du ha bonge resten av livet och inte fan får du ut något av det.

Två frågor: Hur många snoppar har du haft i din slida och hur mycket sperma har du svalt?
Svar: Haha, jag ska försöka att vara ärlig. Jag räknar inte och det beror på att jag tycker att det är löjligt med alla som räknar. Om jag är 50 bast och har varit gift i 30 år och då bara haft sex med 3 personer och aldrig varit otrogen skulle människor antagligen garva. Men är det så jävla konstigt? Om man gifter sej när man är 20 och har haft sex med 2 personer och sen bara har sex med den man är gift med sen i 30 år är det inte så konstigt att listan inte blir lång. Jag tycker att vi ska räkna antal omgångar istället för då slår jag nog dom flesta i min ålder några gånger om. Igenomsnitt har jag nog knullat ca 3-4 gånger om dagen i 2 år.
Men du Olle som ställde frågorna. Jag tänkte ge dej en liten kuggfråga.
Jag blev av med oskulden när jag var 15 och sen hade jag för hållande i 2 år. Jag har precis blivit singel och inte haft sex med någon sen jag blev singel. Jag var aldrig otrogen ändå har jag knullat med 6 personer, hur gick det till?

Som svar på fråga två har jag svalt förlösning. Om en kille inte ber snällt eller på ett jävligt porrigt sätt tvingar mej, sväljer jag inte en droppe. Inte hittills i alla fall. Det av flera anledningar.
Hoppas du är nöjd med dina svar

Vem är snyggaste kändiskillen enligt dig? ;)
Svar: Shit vad svårt. Jag vet inte om jag kan välja en! Några av dom snyggaste är nog Channing Tatum, Chad Michael Murray, Andreas Wilson, Ben Afflec.. aa jag skulle nog komma på några till. Men dom + lite bad guys. 

Följer du några tv-program, isf vilka?
Svar: ICA-reklamerna. Dom är jävligt bra. Men det är nog det enda jag följer  Jag kollar hellre på en film än på tv. Sen har jag ju en hel box med Sex and the City hemma. Det är ju en tv-serie.. räknas det?

Favoritplagg?
Svar: Gosh vad svårt. Jag gillar ju baslinnen från Gina. Man kan matcha dom till allt. Lackleggins är också en gåva från Gud och jeansleggings! Det skulle jag säga om jag inte fick välja allt som finns.

Har du något husdjur?
Svar: Nu ska jag avslöja något om Stuumpan som ni kanske inte visste. Jag älskar djur! Speciellt vovar. Jag vet inte när jag träffade en hund senast som inte gillade mej. Jag och Mattes hund tex. Vi kommer nästan bättre överens än vad jag och Matte gör. Jag har haft husdjur, men jag har inget just nu. Jag har en lillebrorsa och det räcker gott och väl

Fest eller hemmakväll?
Svar: Ytterligare en svår fråga. Jag en partypingla och en hejare på att ställa till en riktig fest. Men det beror mycket på årstid. Under sommaren är det high life dygnet runt och under vintern vilar jag gärna upp mej med mysiga filmer och en pjkvän som är bra i sängen. Jag behöver ju samla krafter inför sommaren. Men det här är min första vinter som singel på några år så jag trivs inte så jättebra med hemmakvällar just nu. Fest får vinna just nu. Men jag har definitivt inget emot hemmakvällar. Det är bara att jag är på fel humör för sånt just nu

Har du bra betyg?
Svar: Haha det skulle jag nog inte vilja påstå. Det var bättre i 9:an. Jag har ett IG nu som jag ska jobba bort med någon idiotisk komplettering. Sen har jag G i resten och några enstaka VG:n.

Vad vill du göra efter studenten? Plugga vidare, resa, jobba?
Svar: Jag har flera planer. En av mina drömmar en jag var liten är att resta utomland och jobba som bartender på någon mysig bar. Min stora dröm i livet är att bli polis. När jag går ut gymasiet har jag ett år på mej att göra vad jag vill innan man får söka till polishögskolan. Jag tror att jag kommer jobba som en tok då och sen resa.

Vilka är din favoritfilmer?
Svar: Så mycket som jag glor på film kan jag knappast välja en. Men en film som berört mej mycket och som jag tycker är jävligt vacker är Dagboken. Den finns i mitt huvud nästan jämt. Ett antal andra sköna filmer som jag gillar är Heratbreak hotel, Wanted, heartbreakers, weddingcrashers, Marley & Me, Taken, Strandvaskaren, Beckfilmerna kan jag helt utantill, Ondskan.. aa haha jag känner att jag skulle kunna hålla på ett tag. Jag är filmälskare så är det bara

vad tänder du på hos en kille? Både utseende och personlighet!
Svar: Äntligen en lättare fråga. När det kommer till utseende tänder jag på en kille med snygg rygg och snygg mage. Han måste ha brunt hår och vara längre än mej, helst ska han ha en gosig rumpa också. Men brunt hår och längre än mej är endra riktiga kraven. Att vara längre än mej är i och för sej inte så svårt  Om man är 1,65 ser man ner på mej redan  Jag tänder som fan på vältränade killar, men det ska inte vara för mycket. Jag vill ju ha honom för mej själv.
Personlighetsmässigt tänder jag på en kille som vet vad han vill och ser till att han får det. Killar som ger upp är avtändande för då fattar man precis vad dom är ute efter. Jag vill att killen ska vara dominant i sängen och visa vad han vill och om han visar mej kärlek och ger mej den värmen jag behöver kommer han ganska snabbt att upptäcka hur enkelt man kan ha både tjej och dessutom göra lite som man vill. Fler drag i personligheten som jag gillar är killar som är ärliga och inte behöver ljuga för att kunna göra det dom vill, killar som inte behöver flera tjejer för att kunna känna dej manliga och killar som är stolta över det dom har och gärna visar det också.

när blev du av med oskulden?
Sar: Jag hade precis fyllt 15. Den händelsen nämner jag inte gärna men det finns ett avsnitt i kategorin Novellen om du verkligen är intresserad av hur jag blev av med oskulden

Vad hände med carre? ni var så söta ihop och plötsligt bara försvann han
Svar: Jag tänker, återigen, respektera att han inte vill att man nämner hans privatliv, men jag kan väl säga kort att han flyttade hem. Nu lever han ett nytt liv med, vad jag förstod, en tjej... fast det betyder väl att han har henne och minst 4 tjejer till. Han är inte så söt som du tror, tyvärr.

Hur långt var ditt länsta förhållande och med vem var det?
Svar: Mitt längsta förhållande varade i ca. 1,5 år och det var med Mr. Carre

Vem var bäst i sängen, carre eller henning? :P

och vem var bäst att ha förhållande med?
Svar: Haha dagens roligaste fråga. Jag är inte sån som jämför människor men Carre lär nog bli ledsen om jag säger att Henning var bättre, eftersom jag snodde Hennings oskuld och Carre hade övat i flera år innan han träffade mej.
Haha nej men jag skiter i vem som blir ledsen. Det är solklart att Carre var bättre. Ni skulle bara veta hur många timmar vi har spenderat sammangaddade. Herregud. Räknar man ihop alla timmar lär det blir månader sammanlagt. Vi var två riktiga kaniner vi, men vårat sexliv var gudomligt så. Man fick ju lixom passa på. All good things come to an end.
Vem som var bäst att ha ett förhållande med kan jag nog inte svara på. Henning hade typ bara idiotiska sidor. Jag vet inte om han hade någon bra. Men så mycket som Carre sårae mej har nog ingen sårat mej. Men måste jag svara på frågan är det rätt slklart även det här. Carre och jag hade otroligt bra stunder tillsammans då vi skrattade mycket och gjorde saker, vi skapade minnen på ett helt annat sätt än vad jag och Henning gjorde. Dom glada dagarna med Carre är nog något jag alltid kommer sakna. Henning är bara ett jävlit fult namn.

Rosor är röda, violer är blå.
jag känner inte dig men jag älskar dig ändå

Stuumpan, vill du gifta dig med mig?
Jag är en kille på 20 ,1.86 lång. jag har magrutor ljusbrunt hår
Du tycker säkert att jag är sjuk som kollar din blogg då och då men jag verkar ju inte vara den ända. Svårt att låta bli när det är du som skriver. rolig , söt och extremt sexig!

Vad gäller min kukstorlek (det är du säkert intressrad av) så kan vi väl tadet över en fika. vad säger du?
Svar: AAW otroligt gullig kommentar. Den är säker oseriös som allt annat skumt jag får, men oavsett vad så värmde den. You sounds like a hottie to me  Men jag har slutat med blinddates, sorry.

vad tycker du om din skola?
Svar: Jag varken gillar den eller ogillar den. Det finns mycket som skulle kunna bli bättre, men dom jobbar väl på så gott dom kan. Lärarna är pungkulor hela bunten, typ.. inte alla men dom flesta. Men vi åker i alla fall till Rom i en vecka  Men jag tror att om jag hade fått välja om hade jag nog inte valt THG. Men jag är otroligt glad att jag träffade Emilia och Roya


Slut på frågor. Slut på svar.
Fan vilken tid det tar att svara på alla frågor varje gång


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

vad är cumshots? :p

2010-02-25 @ 17:39:31
Postat av: Johan

Trodde att alla på den här sexkunskapsbloggenvisste att att Cumshot = Ejakulation.



För övrigt var den där svarttaxin eller civilbullen en ytterst seriös förfrågan. Hellre ett "Nej tack."

2010-02-25 @ 19:30:07

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0