Stuumpan reder ut några oklarheter

Godmorgon godmorgon

Nu har issa precis kommit till skolan här, bara en timme försenad. Wonderbar!

 

Låt mej reda ut en del saker som verkar vara lite oklara.. innan jag springer iväg på nästa lektion.

Vissa av er verkar tro att det är jag på bilden två ilägg ner, vilket det inte är. Bilden är tagen från internet (google) liknande bilder på mej kommer ni aldrig få se, inte här i alla fall. Förhoppningsvis ser ni inte liknande bilder på mej någonannanstans heller, för då skulle det betyda att jag har knullat med ett svin som har fotat mej och lagt ut på internet.

vad gäller undersökninen hoppas jag att ni har läst frågan ordentligt. Svaret NEJ innebär att man vill ha mer i det här fallet

Okej.. då var det dags för natur då. Hoppas ni får en bra dag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Peter North

I want the real deal! :)

2010-02-10 @ 22:55:59

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0