Kom över din kärlek- 3

Godmorgon godmorgon
Jag sitter i skolan just nu. Helt otroligt att jag är uppe såhär tidigt på morgonen. Lite stolt är jag i alla fall för det är den första svenskalektionen jag orkar upp till på hela terminen.

Jag tänkte bara slänga upp videon ni efterfrågat.

Observera att att jag hade en dålig dag av flera orsaker. Jag berättade om en av anledningarna men jag klippte bort det innan jag la upp klippet på youtube.



Som sagt, det blev som det blev. Hoppas något av tipsen är bra i alla fall


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Är du inte rädd för pojkvännen ska vara otrogen?

2010-02-19 @ 21:32:51
Postat av: julia.

haha fyfan vad du är grym bruden! du peppar mig hur mycket som helst, älskar hur du säger att folk är så jävla dum i huvudet - sättet du säger det är helt underbart! åhh älskar dig. hhah. (': tack!

2010-06-18 @ 16:19:16
URL: http://heydudess.blogg.se/
Postat av: Sarah

så jävla skön du verkar vara! :)

och ja, att säga/tanka att en kille är värdelös känns så jääävla BRA! (Y)

2010-09-05 @ 19:40:40

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0