Att njuta av livets goda saker i bitar

Hej

Det blev sent igår så det blev inga fler inlägg. Just nu är jag i skolan och ska snart börjar min sista lektion.

På vägen hem ska jag hämta ut ett paket och sen kanske kanske kanske jag ska köpa med lite choklad hem . Jag vet att jag inte borde men jag njuter av det goda i livet just nu. Choklad, shopping, smink, ett bra jobb, vänner och en bra familj. Det är typ allt jag har. Det är ju inte precis lite, det tar sin tid att njuta av allt så jag tänkte börja med choklad idag . Haha fan vad luddig jag är nu, precis som vanligt. Packad i skolan, det är bra grejer det.

Time för samhällskunskap, yeeeah

Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0