Videoblogg


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: andreas

du är söt när du är trött :) <33

2010-12-29 @ 23:27:09
Postat av: josefine

sv; tack :)

2010-12-30 @ 01:15:46
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

du , jag tror aldrig jag hade kunnat komma på så bra saker som du nyss skrev! jag håller fullkomligt med dig, helt klart. hajar inte varför hon tog åt sig, jag skrev abar vad jag tyckte , att det finns väldigt många asiater som beter sig såhär och det ser man ju överallt, speciellt när man finns med i bloggvärlden. jag kan tycka att det är ett barnsligt beteende men när jag såg hur hon reagerade, det toppade det mesta. men somsgt, nämnde inget om asiaters utseende. jag hade kunnat säga en hel del, men istället puttar hon vidare det på mig. jag bydde mig inte, jag är nöjd över hur jag ser ut, jag ka liksom inte göra något åt det, samma med dom.. kanske tyvärr i hennes fall. hade väldigt gärna velat se vem hon var,den modiga asiaten. tyvärr ser folk tryggheten i att vara anonym.. aggresiv vart hon iallafall, utan anledning. jag förklarade ändå innan att jag INTE drar alla över en kant, men det verkar hon ha missat. men du har rätt, hon vet nog vilekn syn övriga världen har på asiater. då ville hon nog skydda sig själv, vilket slutade ju i bra resultat :) kul att det fanns någon mer än jag som tänkte likadant! kul att du hörde av dig så jag kunde läsa dina kloka meningar. struntsamma om det blev långt,det blev mer sagt då :D

2010-12-30 @ 01:46:29
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du ser minsann förstörd ut.

2011-01-01 @ 19:09:44

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0