Kralliga damer vs Stuumpan





Frågan borde egentligen ställas till folk som inte läser min blogg för dom har ingen som helst uppfattning om varken mej eller brudarna till vänster. Det här är ett experiment och alla ni som läser min blogg skulle svara på frågan utefter vad ni tycker om det jag skriver här, det är den enda uppfattningen ni har om mej. Antingen hatar ni mej för att ni inte gillar det jag skriver, eller så gillar ni mej för att att ni gillar det jag skriver.



Omröstningen Vem skulle du helst hänga med? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen läsarundersökning!

Egentligen är jag grymt dum som använder mej själv som alternativ.
Hur många av er fick inte precis världens lust att kryssa i "Damen i svart" bara för att inte ta stuumpan?
Det är nästan så att till och med jag kan sträcka upp handen på den frågan.. Nåja, jag har mej själv som alternativ ändå.. Bara för att jag är jävligt ball!

Hoppas ni fattar poängen i alla fall  Om inte, lär ni göra det så småningom

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0