Förbjudet kött

Jag träffade en kille.
Damn, jag ville ha honom.
Men han är så jävla förbjuden.
Jag vet inte varför, men han är förbjuden.
Damn, då vill jag mer.

En gång träffade jag en kille.
Sen träffade jag hans brorsa.
Brosan var förbjuden.
Jag råkade ta fel brorsa.

Den här killen är ännu mer förbjuden.
Jag vet vad konsekvenserna blir om jag gör något.
Jag vet att jag inte kan göra något.
Jag vet att jag kommer ångra mej efter, om jag gör något.
Jag vet att jag inte kommer göra något, speciellt eftersom jag inte kan.
Jag har inte en chans.
Han är förbjuden som fan.
Jag bankar in det i huvudet.
Han är förbjuden.
Jag tänker på honom hela tiden, men jag vet inte varför.

Jag gillar ju egentligen inte killar.
Jag gillar killar, men jag vill inte skaffa mej kletiga känslor.
Jag måste skaka av mej det här.

Han är inte snygg.
Han är inte rolig.
Han är inte smart.
Han är inte ett dugg gullig.
Han har inte den perfekta längden.
Han har inte en bra stil.
Han klär sej inte snyggt.

Och framför allt är han inte förbjuden..


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0