Måndag

Hej

Så var måndagen slut. Det värsta med att driva en blogg är att man verkligen räknar ner dagar tills man dör, utan att man riktigt tänker på det. Jag tycker i alla fall ärligt talat att livet känns mer och mer onöldigt för varje dag som går. Dagarna bara går och plötsligt har det gått flera år och man har ingen aning om vad man har gjort under åren som gått. Nej fan, utan att vara alkoholist säger jag: det är tur att alkoholen finns, något kul måsste man ju göra innan man dör

 

Idag har jag i all fall gjort något bra i mitt liv, och jag gjorde det helt nykter! Klapp, klapp för issa  För tillfället råder vapenvila mellan mej och Roya.  Det var väl bra! Vi gick till och med och käkade lunch  och det må jag säga, det händer inte ofta.

 



Ja, jag åt tacos precis som jag alltid gör.. det bara blir så


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0