Fredag

Hej

I morse vaknade jag med grov huvudvärk och jätteont i halsen. Sen dess har jag känt mej riktigt yr. Jag tror att jag har sömnbrist och det är Mister snuts fel, som håller mej vaken halva nätterna.

Idag har jag i alla fall sovit länge, och sen kollade jag på film. Nu har jag lyckats förflytta mej från ett rum till ett annat utan att svimma.

 

Jävla skit! Det är fredag, då vill man inte vara sjuk!  Det blir att ta det lugnt ikväll, imorgon är det jobb igen och sen på kvällen blir det utgång, OAVSETT HUR JAG MÅR! Jag ska ut och parta järnet.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0