Dagens shopping

Idag är det tisdag. Alla vet ju vad tisdag betyder. SHOPPING!!
okej, kanske inte.

Idag var jag på min sista körlektion på körskolan. Alla 20 lektioner gjorda, plus 2 extralektioner. På tosdag är det dags för uppkörsning, wish me luck!
Teorin kuggade jag med 3 jävla poäng så den ska jag boka om så fort jag har kört upp... om jag klarar det, vill säga.

Efter att jag hade kört åkte jag faktiskt och shoppade. Ja.. jag tyckte att det var dags igen. Även om det bara var några dagar sen jag brände runt 2000.

Min garderob behöver höstkläder. Det här kom jag hem med idag



              

              

              



♣ Topp - BikBok - 49 kronor (ord. pris 199 kronor)
♣ Lackleggings - Gina - 149 kronor
♣ Örhängen - Gina - 79 kronor
♣ Bh - New Yorker - 139 kronor
♣ Bh - New Yorker - 139 kronor
♣ Trosor - New Yorker - 79 kronor
♣ Trosos - New Yorker - 79 kronor
♣ Trashleggings - Vero Moda - 180 kronor
♣ Brunt spetslinne - Vero Moda - 160 kronor
♣ Svart spetslinne - Vero Moda - 160 kronor
♣ Brun kofta - Vero Moda - 180 kronor
♣ Rosa kofta - Cubus - 399 kronor


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: sarah

snygga under kläder =)

2010-08-15 @ 04:53:49
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: Denice

Asså, Issa! Vi måste shoppa tsm assåw?! :)

2010-08-15 @ 20:11:02
URL: http://mjauup.blogg.se/
Postat av: Johnny

Mycket snygga underkläder! Lätt en 10 av 10 möjliga i betyg!

2010-08-25 @ 17:28:36

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0