Slicka fitta

Jag lovade en läsare att ge några tips på hur man slickar fitta som bäst. Jag har tänkt lite fram och tillbaka och hur jag än tänker kommer jag alltid fram till samma sak- det är omöjligt att egentligen ge några direkta tips, eftersom det är jävligt individuellt.
Det är som att fråga en kille om dom bästa tipsen för att ge ett bra avsug. Han kan svara på vad han gillar, men inte vad alla killar gillar.

Alltså skulle jag kunna svara på vad jag gillar, men inte vad andra gillar. Schysst slutsats eller hur?  Men varför skulle ni vilja veta vad jag gillar?

Det vill ni inte  Så istället tänkte jag försöka mej på att hitta lite undersökningar och se generellt vad tjejer inte vill ha och vad tjejer vill ha, och jag ska göra mitt bästa för att vara objektiv även här .

                                     

Många tjejer gillar inte när killen "vispar runt" för mycket med tungan, så som många gör när de är fulla eller verkligen inte har någon kontroll. Det är ingen njutning över huvud taget, enligt många tjejer men inte alla. Vissa vill ha tungan nästan uteslutande på klittan, omväxlande hårt och mjukt med spetsig och platt tunga. Tänk på att klittan är ett otroligt känsligt område. Jag tror att många killar glömmer det, för vissa kör på som galningar och är bara ute efter att få tjejen att komma. Det kan jag säga, lyckas man inte genom att bara trycka på klittan. En annan sak är saliv, vissa gillar inte när jag blir helt nerdreglad, medan andra tänder järnet på det, samma sak när killen hårdhänt bänder upp blygdläpparna. Det är något som många tjejer har kommenterat. Om man är en tjej som gillar hårdare tag har man oftast inga större problem med det.
 
Dom flesta tjejerna säger att dom vill bli slickade mjukt och försiktigt, varsamt och kärleksfullt. Hårt och bestämt. Ja, en blandning av allt. Killen ska vara självsäker och ändå lyhörd.

Litet tips som nästan bara gäller för oralsex: Om tjejen stönar mycket på ett ställe, fortsätt då på exakt samma sätt, det är ett tecken på att du gör rätt. Du kan dock öka takten lite successivt.

Ett till tips: Lägg gärna en eller två kuddar under hennes höft och rumpa så att hennes fitta kommer upp en bit. Tycker personligen att det är en mycket skön ställning att ligga i och han kommer åt mycket bättre.
Smek och kyss henne också runt omkring fittan och på innerlåren. Fånga hennes blick ibland, det är mycket sexigt.

Ju mer jag läser om allt det här, desto mer tycker jag synd om den som ska slicka. Vissa vill ha ögonkontakt, andra inte, vissa vill vara upphetsade innan, andra inte.

Det finns egentligen bara ett riktigt hållpart tips och det är att ta det lugnt som fan i början, känna av vad hon gillar och sen öka ju mer du får reda på. En bra grund är att vara bra placerad. Om du som ska slicka ligger eller sitter obekvänt kommer du spänna tungan ganska snabbt, ganska snabbt blir du trött och sen var det "roliga" över.

Ett hett tips från stuumpan själv är att kolla av om hon gillar att bli pullad samtidigt. Om du känner dej osäker på slickandet och hon gillar att bli pullad samtidigt kommer det ta bort lite av uppmärksamheten från tungan. Det är antagligen något svårare, eftersom du nu måste göra två saker samtidigt, men med hjälp av fingrarna behövs det inte alls lika mycket tunga. Testa det!

Ett till sista tips från mej är att du som slickar ska visa att du älskar den fittan du ska slicka. Många tjejer känner sje otroligt obekväma med att få oralsex, dom är rädda för att det ska sitta fast något papper från senaste toalettbesöket, att dom ska stinka, hur dom ska visa njutning, smaken för den som slickar o.s.v.
Allt det där tillsammans gör att det inte blir skönt, oavsett hur duktig du är på ditt "tungarbete". Om  man börjar med att ta det lugnt och om du visar hur mycket du vill slicka och får henne att förstå att du inte har några som helst problem med det, blir det hela automatiskt lite lättare. Det är kanske en självklarhet för vissa, men fan långt ifrån alla!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Latino4life

Stuumpan en fråga bara?

Vad tycker du om mig.Jag är en latinokille.Gillar du latinos killar.Vad hade du tyckt om du hade sex mig?

2010-04-24 @ 05:08:46
Postat av: BloggCandy. bloggdesign till dej

bra tips

ska prova dom nästa gång ;)

2010-04-26 @ 01:06:23
URL: http://bloggcandy.com
Postat av: cura emorroidi

Att fråga är det bästa tipset. Men det var bra skrivet med att tjejen ska känna att killen gillar det han gör.

2010-05-10 @ 16:49:58
URL: http://www.it.hemapro.com/
Postat av: philip

tjena jag är en kåt kille på 21 år

2010-12-17 @ 22:54:14
URL: http://[email protected]
Postat av: sören

vaginan snackar inte skit och ör mindre bakterie smittad än munnen hur svårt är valet

2011-11-12 @ 18:49:12
Postat av: Anonym

jag är 56 år och inte varit med om att få kuken avsugen

2011-12-18 @ 19:53:39
Postat av: Nisse 57 år

Jo, det där med kuddarna är bra, för man får så förb.. ont i nacken annars. Sedan är det ju viktigt att ha en bekväm ställning från början, för man vill ju inte avbryta och byta ställning precis när det är som skönast för henne.

2012-01-14 @ 08:07:40
Postat av: Anonym

2012-02-11 @ 21:41:32
Postat av: Fet kuk

Jag är en gubbe på 43 år men en kort och fet kuk. Den är bara 15 cm lång men 5 cm bred.

Skulle du vilja ha den djupt inne i din fitta stuumpan?

Jag är proffs på att slicka fitta och kan få den mest hämmade och blyga tjej att komma två gånger efter min slickbehandling. Vill du prova? Men bara om jag får tränga in min tjocka kuk i din trånga våta fitta.

2012-02-26 @ 03:08:19
Postat av: "normal"

Vilka jävla idioter som kommenterar här...fan så man skäms för o vara kille..

2012-04-04 @ 14:19:40
Postat av: Sex Roulette

Its such as you read my mind! You seem to understand so much about this,
such as you wrote the e book in it or something. I feel
that you simply can do with a few percent to power the message house a bit,
but instead of that, this is magnificent blog.
An excellent read. I will definitely be back.

2013-01-04 @ 17:38:45
URL: http://www.6-roulette.com
Postat av: diets that work

I believe this is one of the so much significant information for me.
And i'm glad studying your article. But want to observation on some common issues, The site taste is great, the articles is truly nice : D. Good task, cheers

Postat av: dieta cukrzycowa

Why users still make use of to read news papers when
in this technological globe the whole thing is presented on net?

2013-02-21 @ 01:31:27
URL: http://www.slodkiemamy.edu.pl
Postat av: pracownia reklamy lubin

Hi, i believe that i noticed you visited my weblog so
i got here to return the prefer?.I am attempting to find issues to enhance my
site!I guess its ok to make use of a few of your ideas!
!

2013-03-12 @ 01:43:30
URL: http://www.agencjareklamowa.lubin.pl
Postat av: weightloss surgery

I've been surfing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. In my view, if all web owners and bloggers made good content as you did, the net will be much more useful than ever before.

Postat av: weight loss exercises

When someone writes an post he/she maintains the image of a user in his/her mind that how a user can be
aware of it. So that's why this article is outstdanding. Thanks!

Postat av: fat loss

There's certainly a lot to find out about this subject. I really like all the points you've made.

Postat av: lose fat

Nice respond in return of this issue with solid
arguments and explaining all about that.

Postat av: Bad Azz

Jag blev avsugen första gången när jag var 13år men när jag var 14 så låg jag med en som heter Sarah sin var 17 år och jag hade inte läget under kontroll för det var så skönt så jag sprutade i hon när jag var på fäst i smyg. Och vi träffas inte så mycket idag! #Free lil Boosi. Sprid "#Free Boosie" vidare för och stödja han :)

2013-05-01 @ 22:04:47
Postat av: latino

Skulle gärna slicka dej länge o väll när du sitter på mitt ansikte :)

2014-03-27 @ 20:06:29
Postat av: หนังx ra-pan.com

If some one needs expert view concerning blogging
and site-building after that i recommend him/her to pay a
quick visit this webpage, Keep up the nice work.


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0