Tisdag

Hej

Idag är det en bra dag.  Jag vet inte varför men jag är bara så himla glad . Idag är det tisdag, det betuder att det snart är onsdag, vilket genast för mej vidare till att det snart är torsdag, vilket innebär att det snart snart snart är helg!!  Dessutom känner jag mej så jävla snygg! Sitter precis framför spegeln och kollar upp från skärmen lite då och då. Ursäkta att jag säger det men vissa dagar måste man faktiskt få erkänna hur otroligt jävla snygg man är!  Speciellt jag dårå . Jag älskar sånna här dagar när det mesta bara känns perfekt.

 

Solen skiner och jag är jävligt sugen på en kall cider. Dags att sms:a gänget tror jag. Medis nästa


Underbara vårbild

Om en liten stund kommer dagens outfit och dagens make up. Jag måste bara slänga i mej en apelsin och ett glas mjölk först


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0