Söndag

Hej

Det är söndag och jag borde ha varit i Rom om några timmar. Det ska bli kul att se hur et här äventyret slutar.

 

Anyway, igår hade jag väl tänkt mej en skön hemmakväll. Jag var ju inte prcis lite sliten. Jag hade tänkt att köra lite hemma-spa och skriva några inlägg i bloggen. Så blev det inte.

Jag drog ut med Marcus och grabbarna istället. Marcus fyllde 19 igår så det blev party party  Grattis Maakys. Det finns inte så mycket att säga men kul var det   Issa och 7 eller 8 grabbar. Klart det blir kul  Sen slaggade jag och Marcus hos mej, han drog för ett tag sen så om en liten stund ska jag röra mej mot stan och möta upp Bella för lite käk Inte fel alls! 
Sen kanske jag ska svänga förbi apberget ett tag. Indi, Eddie, Eik och Cissi sitter tydligen och röker vattenpipa och har det bra där. 
Jag får se hur det blir

Idag tänker jag i alla fall ha med mej kameran  


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0