Måndag

Hej

Jag kom nyss hem och klockan är 00.00 om 3 minuter så det är dags att sova. Kul dag.

Jag kan väl snabbt bara berätta att jag var i skolan, jobbade och sen har jag och Emilia varit grymt dukiga och skrivit en uppsats till engelskan. Det är det första jag gör i engelska på hela terminen. Hurra för mej!  Jag känner mej faktiskt jättestolt. Imorgon ska jag gå på min första engelskalektion  .

Egentligen skulle vi hunnit med en bärs också men det blev lite för sent för det tyvärr. Det blir en annan dag

Det är måndag, och jag säger det redan nu. Jag har grymt, grymt, grymt . Jag säger det igen; grymt, grymt, grymt mycket att göra den här veckan. Uppdateringen kommer förmodligen vara förjävlig. Förlåt för det, men nu vet ni i alla fall.

Godnatt


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Latino4life

Tjena,tjena du stuumpan latino här.

På din blogg header så har du snygga kläder på dig.

Som tillxempel har du på dig de svarta högklackade med nån svart bootys shorts med vit linne.

Jag vill säga det att. Det ser både snyggt och sexigt ut.

2010-04-13 @ 04:52:10
Postat av: Latino4life

Har du ingen bild på det.

2010-04-13 @ 04:53:28

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0