Ett dygn i stuumpans liv

Godmorgon godmorgon 

Jag har precis haft ett jvligt konstigt dygn.
Jag vaknade igår morse i Blackan, fick skjuts hem, fick pappa att laga käk åt mej själv kunde jag varken sitta eller stå för att magen värkte så mycket, sprang till bussen, missade bussen, kom tillbaka hem och fick skjuts av pappa, jobbade 3 timmar, fick jobba över en timme, jobbade till 5, satt kvar på jobbet med Mariam en timme, kom hem klockan 18.10, ställde alarm på en timme, sov, sov, sov och sov.

Jag somnde vid 18.15 och vaknade 09.30.. det är fan 15 timmar!!
Jag kollade mobilen också och jag har fått en hel del sms. Vissa har jag dessutom öppnat i sömnen, hoppas att jag inte har svarat något konstigt.

Jag har precis varit och tvättat bort sminket också, då kom sugmärket tillbaka, crap. Tur att jag inte jobbar idag.
En day off kan nog vara bra, speciellt när jag har sovit med kläderna på. Det är verkligen inte likt mej.

Idag är det den 4:e april.. Shit, Indi fyller år idag!
Jag får ringa och väcka honom om ett tag.

Åh vad jag älskar mitt fartfyllda liv.. What to d?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

kolla din mail,behöver svar

2010-04-04 @ 10:44:31

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0