2 nya skuggor

Igår var jag ett tag i Kista för att möta upp Emilia, sen mötte vi upp Roya och sen åkte vi till Södertälja på några glas vin  . Det är alltid lika trevligt när våran lilla trio samlas. Vad som var mindre trevligt var att jag delade soffa med Roya när vi skulle sova och ända sen jag vaknade jag har jag haft så , rent utsagt, fruktansvärt ont i röven!

Jag har inte kunnat börja med framåt på hela dagen. Jag vet inte riktigt vad som hände, men på min röv att dömma gick det nog rätt vilt till inatt

 

I Kista kunde jag såklart inte hålla mej ifrån varken Make up store eller New Yorker. Det blev lite småplock från varje affär. Men det från New Yorker vill ni nog inte se ändå.

Däremot blev det ju såklart lite nytt smink

                      
 
                                            ♣ Gul Cybershadow - 135 kronor
                                              ♣ Vit Microshadow - 135 kronor

Nu undrar ni säkert vad jag ska med en gul skugga till.  Men jag kände att jag behöver lite ljusa vårfärger. Ni ska se att jag säkert får användning för den


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0