Stockholms tingsrätt

Okej det där gick åt helvete. Allt dom senaste dagarna har bara gått åt helvete! Ush jag vill bara lägga mej ner oh dö ett tag just nu. Det hade verkligen passat perfekt med en del av novellen nu men men.

Nu ska jag gå och skölja ur min hårinpackning i håret... om jag orkar.

Jusste först ska jag visa när jag och Emilia var på Stockholms tingsrätt igår. Hahah låter sååå intressant. Men tänk lite nu. Det var jag och Emilia...

Först och främs skulle man gå på 2 mål. Jag och Emilia gick på 1 sen "gick vi vilse"  när det var dags för andra målet.

En sak som vi båda tyckte var riktigt kul och som jag inte kunde låta bli att fota var det här:




Bilden är alltså tagen i hissen och tja dom flesta hissarna jag har varit i står det 1, 2, 3, 4... på knapparna, alltså vilken våning man ska till. På Stokholms tingsrätt heter våningarna ½, 1, 1½ ... osv. Haha fett kul! Speciellt när den där inspelade rösten ska säga "vånging... en halv. Haha så jävla kul.. tyckte vi. Bortsett från att man typ blir deprimerad av den där rösten i hissen och jag fattar inte hur folk klarar av att lyssna på det varje dag. 

Sen fick jag syn på en grej som jag tyckte såg ut som en pissoar.. det var det ju såklart inte men vi hade kul med den ändå

 


Det var bara en kort extragrej som var lite kul. Nu ska jag gå och tvätta ur hårinpackningen.

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0